In consultanta PR&Comunicare, tendinta este ca ONG-urile si companiile mari sa aleaga sa lucreze din ce in ce mai mult cu agentii mici, neafiliate international. Pe langa flexibilitatea maxima pe care acestea o ofera, avantaje mari sunt: cunoasterea foarte buna a pietei si a mediei romanesti, neingradita de proceduri si analize/ prejudecati care provin in mod normal de la marile retele centralizate; concepte de comunicare si abordari PR&BTL noi, competitive; eficientizare a bugetelor; apropiere de client si consultanta de zi cu zi intr-un mod mai putin formal si mai pliat pe nevoile clientilor.
Din categoria acestui tip de agentii face parte si recent-infiintata RANEvents, care reuneste o echipa cu experienta laudabila in domeniul comunicarii, potrivit reprezentantilor companiei. "Pornim la drum cu mare experienta in spate si cu entuziasmul (nu este cuvant mare) pe care ni-l da increderea in calitatea si in rezultatele pe care munca noastra le are. Nu ne impiedica momentul nefavorabil economic; dimpotriva, acum este nevoie de noi – au dovedit-o deja si primii nostri doi clienti", a declarat Andra Berindei, PR Manager.
RANEvents furnizeaza servicii de planificare strategica si comunicare, mai precis, fiind vorba de consultanta in comunicarea corporate si de brand (reputation management, gestionarea situatiilor de criza, programe de comunicare interna, CSR, sponsorship), relatii media (strategie editoriala, traininguri media, online PR) si evenimente (planificare, concept, implementare).
In perioada imediat urmatoare agentia RANEvents va selecta prin intermediul site-ului sau o organizatie non guvernamentala care va beneficia gratuit de serviciile sale – informarea populatiei, promovarea imaginii si cresterea vizibilitatii ONG-ului respectiv, atragere de fonduri si noi membri.
{mosloadposition user10}