Ogilvy PR a organizat evenimentul de lansare a noii game de produse Milli. Desfasurat intr-o atmosfera destinsa si intr-un luxuriant decor natural, situat in incinta restaurantului Sangria, evenimentul Milli a reunit reprezentanti ai presei, reprezentanti Friesland Foods Romania si autoritati ai Institutului de Chimie Alimentara si Sanatate Publica Bucuresti.
Noua gama de produse Milli ajuta consumatorii sa aiba mai multa grija de sanatatea sa si se imparte in 3 subcategorii: produse cu Omega 3, produse cu culturi probiotice si produse cu continut redus de grasimi. Diferentierea gamei in cadrul actualelor ambalaje ale produselor Milli se face prin prezenta pe ambalajele noii game a unui logo special, respectiv a unei panglici verzi cu conturul unei siluete umane, precum si a explicaţiilor asupra continutului si beneficiilor fiecarui produs.
Din partea Friesland Foods au participat Gerbrant de Boer – Director General Friesland Foods, Razvan Orbulescu – Director Marketing Friesland Foods Romania, Jozsef Szasz – Director Productie. Dr. Lygia Alexandrescu, consultant nutritionist si lector universitar, a explicat audientei, din perspectiva medicala, beneficiile pe care noile produse Milli le aduce organismului.
Echipa care s-a ocupat de organizarea evenimentului Milli este reprezentata de Claudia Agafitei Account Manager Ogilvy PR si Daniela Dorca, Brand Manager Friesland.
{mosloadposition user10}