Rețeaua de publicitate Etarget a lansat azi un nou serviciu – publicitatea inteligentă Retarget. Aceasta are la baza un sistem de urmărire a utilizatorilor care au vizitat site-ul unui advertiser, pe mai mult de 450 de site-uri românești. Prin afișarea reclamelor țintite, sistemul îi aduce aminte vizitatorului de produsele și serviciile advertiser-ului până acesta este dispus să le achiziționeze sau să afle mai multe despre ele.
”Cu scopul de a-și crește traficul pe site-ul lor web, companiile investesc resurse în cantități enorme. Însă, conform cercetărilor efectuate, până la 98% dintre utilizatori nu achiziționează nimic la prima lor vizită pe site. Din acest motiv, este nevoie să îi motivăm în continuare să exploreze ofertele noastre,” a declarat Bobal Ivan, Country Manager al Etarget Romania.
“Retarget este publicitatea inteligentă care va aduce aminte utilizatorilor de serviciile și produsele oferite de advertiser. Astfel, sistemul îi va urmări pe mai mult de 450 de site-uri din România, până când acesta este dispus să cumpere sau să afle mai multe despre ofertă,” a adăugat Alexandra Serdahelyova, product manager, Etarget.
Costurile sunt similare clasicii publicități contextuale de tip PPC (pay-per-click), dar sunt disponibile și pachete noi. Pachetele Micro și Mini, gândite special pentru advertiserii cu mai puțină experiență, costă 35 și, respectiv, 70 RON (fără TVA) pe lună. Ele cuprind crearea campaniei și creditul necesar începerii acesteia.
Clienții deja existenți ai Etarget și advertiserii cu experiență pot să folosească plata de tip PPC cu opțiuni avansate. Ei pot să-și creeze o campanie folosind retargetarea direct din contul lor. (//www.etarget.ro/).