Pe 23 octombrie 2007, la World Trade Center, in cadrul StrategicMarketing se lanseaza editia in limba romana a cartii Exponential Marketing, scrisa de Paul Garisson.
“Stii ca economia este dura. Competitia acerba. Targeturile imposibile. Bugetele greu de respectat. Consumatorul supra-saturat. Oricare ar fi scenariul cel mai potrivit pentru situatia ta, cu siguranta ai o sarcina grea de indeplinit. Iar cruda realitate este ca va trebui sa faci mai mult decat afaceri, ca de obicei. Va trebui sa gandesti diferit. Te sfatuiesc sa gandesti EXPONENTIAL. “. Aceasta este declaratia de intentie cu care debuteaza cartea Exponential Marketing de Paul Garrison, recunoscut in regiune atat pentru solutiile inovative de marketing cat si pentru istoricul profesional de a obtine rezultate exponentiale in ceea ce priveste cifra de afaceri, profitul si cota de piata.
Cartea Exponential Marketing va fi lansata in Romania in cadrul StrategicMarketing, forum de o zi dedicat noului consumator si modului in care acesta influenteaza strategia de marketing si comunicare.
Autorul cartii, Paul Garrison, fost Managing Director al Coca-Cola Ungaria si, inainte de asta, Director de Marketing pentru Coca-Cola East Central Europe, presedinte si fondator al Garrison Group, are experienta de peste 20 de ani in marketing atat de partea clientului cat si in agentie si este strategul mai multor branduri globale de top: Coca-Cola, Raiffeisen Bank, Danone, Pfizer, IKEA, Starbucks, Procter&Gamble, Guvernul Republicii Ungaria, Sony PlayStation si altii.
La StrategicMarketing, Paul Garrison va sustine un training interactiv despre tehnicile inovatoare de inteconectare a valorilor brandului cu motivatiile consumatorului principiu de baza al strategiei de marketing dezvoltata in cartea sa.
Conferintele si workshopurile StrategicMarketing ofera o viziune completa asupra domeniului marketinglui si sunt incluse toate in tema noului marketing raportat la consumator si generator de cresteri exponentiale: segmentarea consumatorlor, strategiile abordate pentru fiecare categorie in parte, noile medii de comunicare si folosirea lor pentru o comunicare mai eficienta cu consumatorul etc.
StrategicMarketing Blog
Blogul StrategicMarketing este platforma online de discutii a evenimentului care are ca invitati speakerii internationali ce vor fi prezenti la StrategicMarketing pentru a dezbate idei, strategii,metode generate de conceptul evenimentului: noul marketing.
{mosloadposition user10}