Editura Publica lanseaza versiunea in limba romana a cartii Marketing direct pe intelesul tuturor sambata, 24 noiembrie 2007, ora 16.00, la Targul de Carte Gaudeamus. Lansarea va avea loc in prezenta domnului Calin Veghes, Conferentiar Universitar la Catedra de Marketing a Academiei de Studii Economice din Bucuresti si a domnului Serban Goran, Presedintele Asociatiei Romane de Marketing Direct.
Pentru mulţi ani, Marketing direct pe înţelesul tuturor s-a bucurat de o reputaţie de neegalat, fiind cartea autoritară in domeniu. Ea a fost publicată pentru prima oară în anul 1982. Marketing direct pe înţelesul tuturor este ambalat împreună cu studii de caz internaţionale care exemplifică modul în care companii din întreaga lume au implementat ideile autorului şi acoperă o gamă vastă de strategii necesare pentru o campanie de succes. De asemenea, include recomandări detaliate despre utilizarea internetului ca instrument al marketingului direct.
Marketing direct pe înţelesul tuturor este fără discuţie o lectură obligatorie pentru toţi cei care lucrează în vânzări şi publicitate, dar şi pentru studenţii la marketing.
Iata ce spune David Ogilvy, regele creativitatii publicitare, despre Marketing direct pe înţelesul tuturor: „Drayton Bird ştie mai multe despre marketingul direct decât oricine altcineva în lume. Cartea lui pe această temă este aur curat. Citiţi-o şi recitiţi-o. Conţine cunoştinţe pe care le acumulezi într-o viaţă întreagă.”
In anul 2005, The Chartered Institute of Marketing din Marea Britanie, l-a desemnat pe Drayton Bird una din primele 50 de personalităţi la nivel internaţional care au creat marketingul modern. Drayton a ţinut conferinţe în peste 40 de ţări şi la multe Şcoli şi Universităţi Economice din întreaga lume, inclusiv The London Business School, Greenwich Business School, Columbia University, INSEAD, Michigan State University, Manchester University.
Înainte de activităţile sale din prezent, Drayton Bird a fost membru în Consiliul de Administraţie al grupului Ogilvy şi vice-preşedinte şi director de creaţie al Ogilvy&Mather Direct, la nivel internaţional.
Revista Campaign l-a declarat unul din cei 50 de factori de influenţă ai publicităţii din Marea Britanie în ultimii 25 de ani. Revista Direct Response este de părere că Drayton Bird „a avut asupra marketingului direct din Regatul Unit un impact foarte greu de egalat de o altă persoană în viitor”.
{mosloadposition user10}