SaaS si servicii online
Evaluare gratuita pentru identificarea oportunitatilor de crestere a veniturilor
Avangate, lider pe piata de solutii de comert electronic pentru producatori de software, SaaS si servicii online, a anuntat lansarea a peste 150 de noi functionalitati si imbunatatiri ale platformei sale.
Astfel, vanzatorii de produse si servicii digitale beneficiaza de un sistem mai eficient ce contribuie la simplificarea achizitiei de clienti, la cresterea ratelor de conversie si a veniturilor recurente obtinute la nivel global.
“Trecem de la un moment singular de achizitie la o serie de sute de momente care reprezinta oportunitati de crestere a veniturilor, ca de exemplu inscrierea pentru un test, prima factura pentru un serviciu sau un apel la centrul de suport,” spune Michael Ni, Chief Marketing Officer la Avangate. “Am lansat aceste noi functionalitati pentru a ajuta vanzatorii de produse si servicii digitale sa recupereze din veniturile pierdute in toate aceste momente, pierderi care ajungeau la 10-20% din vanzari si aveau un impact semnificativ asupra indicatorului ROI. Scopul acestei lansari este de a transforma pierderile in cresteri de venituri.”
Platforma de comert digital Avangate ajuta vanzatorii de software sa ajunga la clientii lor prin intermediul canalelor online, acolo unde modalitatile traditionale de vanzari sunt mai scumpe si mai lente. De aceste noi imbunatatiri se bucura peste 4.000 de firme de software, SaaS si servicii online la nivel mondial.
“Cu ajutorul serviciilor Avangate am reusit sa atingem un nivel ridicat de optimizare a afacerii noastre, a integrarii aplicatiilor de la terti, precum si identificarea unor noi canale de vanzare online care ne-au ajutat sa imbunatatim indicatorii de performanta pentru comertul electronic. Am observat o crestere a veniturilor cu 30% si pregatim deja mai multe proiecte care vor imbunatati si mai mult experienta de cumparare pentru clientii din toata lumea,” spune Angel Brown, Director, Product Marketing, FineReader LOB, ABBYY NAHQ – client Avangate.
Lansarea din aceasta toamna ajuta companiile software, SaaS si furnizorii de servicii online sa:
– Simplifice procesul de vanzare asistata – directa si prin intermediari
– Obtina mai multe venituri de la clientii deja abonati la servicii cu plata recurenta
– Accepte mai multe modalitati de plata la nivel global
– Segmenteze si optimizeze vanzarile prin intermediul retelei globale Avangate de afiliati
– Obtina un control mai bun al procesului de vanzare printr-un API avansat
In plus, Avangate pune gratuit la dispozitia companiilor de software, SaaS si servicii online interesate un serviciu de identificare si evaluare a potentialelor surse de pierdere de venituri, in vederea optimizarii operatiunilor de comert electronic si cresterea profitabilitatii.
Despre aceste noi functionalitati, dar si despre alte servicii Avangate, vor vorbi reprezentantii companiei prezenti la How to Web in 25, 26 si 27 noiembrie 2015. De asemenea, compania Avangate va fi prezenta la How To Web cu prezentari si sesiuni de mentorat:
– Adriana Iordan, Chief Product Officer, va sustine o prezentare pe tema “Tried-and-True eCommerce Tactics to Increase Software Sales” pe 25 noiembrie, la Startup Spotlight;
– Adriana Iordan si Alexandra Marcu, Senior Director of Marketing, vor sustine o serie de intalniri de mentorat in cadrul Startup Spotlight in zilele de 26 si 27 noiembrie;
– Cristian Badea, Chief Information Officer, va participa la panelul “To DevOp or not to DevOp in SaaS Startups” din ziua a doua a conferintei.
Pentru mai multe detalii despre cum poate ajuta Avangate companiile de software, SaaS si servicii online sa isi creasca vanzarile la nivel global, va invitam sa luati legatura cu echipa Avangate prezenta la How to Web sau sa vizitati site-ul companiei Avangate.com/ro.