LaDORNA, una dintre cele mai cunoscute branduri de lapte și produse lactate din România și lider pe piața laptelui UHT și a smântânilor lichide, marchează acest final de an printr-o schimbare strategică de imagine, cel mai important proiect al brandului în 2016.
După o amplă cercetare de piață, LaDORNA lansează noile ambalaje ce vor îmbrăca întregul portofoliu de produse, într-o linie de design contemporană, simplă și premium. Recunoscută ca fiind printre cele mai inovatoare branduri din industrie, cel care a lansat primul brand de lapte UHT în România și cel care le-a oferit românilor prima gamă completă de produse românești BIO, LaDORNA se reinventează astăzi printr-o nouă identitate vizuală. Prin această modernizare a imaginii ambalajelor, LaDorna își dorește să vină în sprijinul consumatorului în a identifica mai ușor la raft produsele care se află sub umbrela brandului și, totodată, să le alinieze din punct de vedere concept și design.
„LaDORNA deține unul dintre cele mai largi portofolii de produse lactate din România: lapte, smântâni, brânzeturi, unt, iaurturi și produse BIO. Ne mândrim cu calitatea deosebită a acestora și, iată că astăzi ne dorim ca acest brand al întregii familii să continue să își spună povestea și prin intermediul unei identități vizuale noi, unice, mai apropiate de valorile LaDORNA – respect, bunătate, puritate. Design-ul contemporan a luat naștere și ca urmare a feedback-ului venit de la consumatorii români. În plus, noua identitate vizuală permite punerea în valoare a inovațiilor viitoare.” – Monica Rădulescu, Marketing Director Dorna Lactate (Lactalis Romania).
Proiectul a fost realizat în parteneriat cu agenția de strategie și design Brandtailors. „Dincolo de un proces minuțios și o soluție fundamentată strategic, cel mai important aspect al proiectului de rebranding LaDORNA este că transferă celebrii asociatori tradiționali ai brand-ului către o retorică vizuală cât se poate de contemporană, reconfirmând pentru LaDORNA una dintre cele mai puternice poziții din piața românească de lactate.” – Andreea Florea, Managing Partner Brandtailors.
Anunțarea noii imagini vizuale este susținută mediatic printr-un mix de comunicare integrat: advertising, social media, PR și activări in-store. „Pe lângă o abordare clasică, unidirecțională, brandul LaDORNA își dorește să fie și mai aproape de consumatorii români, printr-un dialog direct cu aceștia, cu ajutorul paginii de Facebook LaDORNARomania: brand modern, comunicare modernă”, spune Monica Rădulescu.
Noile ambalaje LaDORNA sunt deja disponibile în magazine, consumatorii putând recunoaște mai ușor produsele din diferite categorii de lactate. În perioada imediat următoare și restul gamelor de produse LaDORNA vor urma aceeași linie și identitate vizuală.
Brandul LaDORNA se bucură de încredere încă din 1998, atât pe piața internă, cât și pe cea internațională.
Despre echipa LaDORNA care a coordonat acest proiect de rebranding
Monica Rădulescu – Director Marketing Dorna Lactate (Lactalis Romania)
Claudia Voicu – Senior Brand Manager Dorna Lactate (Lactalis Romania)
Anca Niculae – Project Manager & Partner Brandtailors
Andra Morariu – Account Manager Brandtailors
Andreea Florea – Managing Partner Brandtailors
Marian Georgescu – Junior Brand Designer Brandtailors
Melania Moisi – Creative Partner Brandtailors
Mihai Părpălea – Desktop Publisher & Partner Brandtailors
Despre LaDORNA
LaDORNA, una dintre cele mai importante mărci locale din industria lactatelor. LaDORNA este lider pe piața laptelui UHT, a smântânilor pentru gătit și un important jucător în celelalte categorii de produse lactate: brânzeturi, unt, iaurturi. Laptele LaDORNA este produs în România, compania punând un accent deosebit pe calitatea acestuia. De altfel, laptele LaDORNA este recunoscut de consumatori ca având cea mai bună calitate, conform QUDAL 2016-2017, certificat de Swiss Organisation (ICERTIAS). Pentru mai multe informații, va rugam accesați Facebook.com/LaDORNARomania.