LaColline, producătorul clujean de produse lactate, şi-a extins portofoliul cu o nouă delicatesă: brânza cu trufe. Ca şi celelalte sortimente din portofoliul companiei, specialitatea este preparată din lapte de capră, iar trufele sunt culese din România. În mai puţin de două luni de la lansare, noul sortiment a atins deja 2% din cota totală a vânzărilor LaColline.
De peste patru ani, LaColline îşi vinde produsele atât în ţară cât şi în străinătate, în ţări precum Ungaria, Cehia şi Slovacia. Cu un portofoliu care include specialităţi de brânză din lapte de capra, iaurt şi kefir, compania clujeană a ajuns deja la o cifră de afaceri ce depăşeşte 1 milion de euro.
Anul acesta, LaColline a extins gama specialităţilor cu un nou sortiment de lux: brânză de capră cu trufe, fiind în prezent singurul producător din România cu o astfel de specialitate în portofoliu.
„Începutul are o poveste: într-o seară, am invitat mai mulţi prieteni la o degustare de vinuri la care am oferit câteva aperitive şi fructe: prosciuto, trufe şi… brânză de capră LaColline. Soţia mea a început să facă diverse combinaţii între aceste ingrediente şi a descoperit astfel această formulă delicioasă. Experimentul a fost imediat extins la scară industrială şi, în doar două luni, noua specialitate La Colline era deja în magazine.” povesteşte Ovidiu Spînu, administrator La Colline.
Trufele folosite sunt autohtone, culese cu ajutorul câinilor special antrenaţi care le miros şi le dezgroapă din pădurile de foioase. O firmă italiană din Timişoara, specializată în acest domeniu, le colectează şi le pregăteşte pentru consum, după care acestea sunt trimise în fabrica LaColline.
„Noua gama a fost extrem de bine primită în lanţul retailerilor, iar vânzările au atins până în acest moment 2% din volumul total de vânzări. Până la finalul anului estimăm că brânza cu trufe ne va aduce 10% din totalul încasărilor”, a completat Ovidiu Spînu.
Noul produs este distribuit la nivel naţional, prin lanţurile unor retaileri importanţi precum Mega Image şi Auchan, în hoteluri, restaurante şi prin serviciile de catering, dar şi peste graniţe, în ţări ca Cehia şi Slovacia. La raft, brânza cu trufe LaColline ajunge la un preţ de aproximativ 12RON, pentru un ambalaj de 150g.
Lider între brânzeturi: brânza de capră cu ierburi de Provence
Vânzările LaColline au crescut constant anul acesta, atât pe piaţa internă, cât şi la export. Cele mai bine vândute produse sunt cele proaspete: laptele de capră, iaurtul de băut şi kefir, acestea însumând între 30 şi 40% din vânzări.
În ceea ce priveşte cel mai bine vândut sortiment de brânză din portofoliu, specialitatea de capră cu ierburi de Provence este pe primul loc, urmată de brânza de capră simplă.
Odată cu creşterea pieţei şi a gamei de produse, LaColline vrea să extindă şi fabrica. O nouă anexă este pe lista priorităţilor în planurile de dezvoltare ale reprezentanţilor companiei clujene, urmată de o linie modernă de fabricaţie şi ambalare a produselor proaspete şi acidofile, precum lapte, iaurt şi kefir. Mai mult decât atât, LaColline studiază în prezent posibilitatea înfiinţării unei ferme proprii de capre, în cadrul căreia să se producă materia primă necesară fabricii.
Despre LaColline
Fabrica de produse din lapte de capră a fost înfiinţată în 2007 şi reprezintă o afacere cu un capital 100% românesc cu un portofoliu de 20 de sortimente.
Dintre produsele proaspete, LaColline comercializează laptele de capră integral, iaurtul de băut şi kefirul de capră. Cele mai sofisticate produse sunt brânza de capră cu mucegai alb tip Camembert şi brânza de capră cu trufe.
Produsele LaColline sunt exportate în ţări precum Ungaria, Cehia si Slovacia iar în ţara noastră sunt distribuite în hipermarketuri.