ca etapa importanta in atingerea obiectivelor sale strategice
Labormed, jucator de top pe piata farmaceutica din Romania anunta astazi finalizarea procesului de rebranding ce marcheaza integrarea completa a produselor Ozone si Ozone Natural achizitionate anul trecut, in noua companie consolidata.
Procesul de rebranding a venit ca o etapa necesara, o continuare fireasca a integrarii noilor produse si corespunde viziunii companiei, aceea de a se pozitiona atat national cat si regional, in Europa Centrala si de Est. Detalii complete despre noul brand Labormed pot fi gasite accesand www.labormed.eu.
„Noua imagine Labormed reflecta valorile companiei si ma refer la incredere, profesionalism si plus de valoare in viata si sanatatea clientilor si partenerilor nostrii. Aceasta noua imagine va ajuta compania in etapa urmatoare de crestere, pe masura ce vom dezvolta aria de produse. La nivel operational, atat in Romania cat si in Europa Centrala si de Est vom actiona prin trei divizii dedicate fiecarui brand principal: Labormed pentru generice, Ozone pentru produsele fara prescriptie si Ozone Natural pentru remediile bazate pe extractele naturale de plante. Toate diviziile vor folosi aceleasi servicii centrale în vederea maximizarii eficientei din punct de vedere operational.
Imaginea noastra este un simbol cald care subliniaza importanta pe care o dam aspectului uman in relatiile de afaceri.” spune Stephen Stead, Directorul General al Labormed.
Procesul de rebranding, dezvoltat impreuna cu agentia romaneasca Grapefruit cuprinde 3 elemente. Vorbim in primul rand de simbolul care a devenit noua imagine a brand-ului de companie si care insumeaza brandurile celor 3 divizii. Noul website Labormed transmite imaginea si misiunea companiei, aceea de a pune la dispozitia celor preocupati de sanatate, in special doctori si farmacisti dar si pacienti, cele mai bune instrumente pentru a face cea mai buna decizie in alegerea tratamentului. Nu in ultimul rand, noile pachete ale produselor Labormed reflecta intr-o maniera inedita elementele noului brand si-i ajuta pe pacienti sa recunoasca usor medicamentele precum si aria terapetica pentru care se adreseaza produsul, in ideea de a spori complianta la tratament.
Pacientii vor gasi in farmacii produsele Labormed, in noile ambalaje, incepand din luna mai. Inlocuirea vechilor ambalaje cu cele noi este un proces de durata care se va incheia in momentul in care intregul stoc actual va fi vandut.
Recent, compania a dat in folosinta noul sediu administrativ, situat langa fabrica de productie pe bulevardul Theodor Pallady, din dorinta de a aduce toate functiunile importante si managementul companiei sub acelasi acoperis.
Actionarul majoritar al Labormed este Advent International, unul dintre liderii mondiali ai firmelor de private equity.
{mosloadposition user10}