Daca mergi la o Facultate de Marketing inveti ca relatii publice sunt parte din comunicare integrata de marketing. Daca incerci sa le explici prietenilor neinitiati ce inseamna relatiile publice, incep sa le asocieze cu publicitatea. Daca mai spui cateva cuvinte o sa spuna propaganda.
In schimb, pe bancile unei Facultati de Comunicare si Relatii Publice vei invata mereu ca relatii publice se intalnesc cu marketingul, dar nu fac parte din procesul de marketing, ca au puncte in comun cu publicitatea, dar nu sunt publicitate si nici pe departe propaganda.
Evenimentul PR Tea,organizat de PRIME Romania, Asociatia Studentilor la Relatii Publice si Comunicare, a fost creat pentru a contribui, prin discutii lunare cu practicieni renumiti, la clarificarea activitatii de Relatii Publice.
Prima editie va avea loc pe 31 mai,ora 19.00, la Ceainaria Carturesti (Str. Arthur Verona, nr 13) si le va avea ca invitate pe Sorana Savu (Premium Communication) si pe Crenguta Rosu (DC Communication). Tema dezbaterii vizeaza tendintele si practicile din PR-ul romanesc.
Acest eveniment este realizat cu sprijinul Carturesti, Cotidianul, 24-FUN, PRwave, Studentie.ro si RFI.
{mosloadposition user10}