Revista Biz organizeaza TopSocialBrands (www.bizforum.ro/topsocialbrands), conferinta ce prezinta in premiera strategiile de social media ale marilor branduri din Romania precum si rezultatele si metodologia celei de-a doua editii a studiului TopSocialBrands. Evenimentul are loc pe 27 aprilie, la Hotel Novotel Bucuresti.
Vodafone, LG, Microsoft, Starbucks, Pepsi si BCR vor oferi participantilor la eveniment o adevarata experienta despre universul social media.
Sase dintre cei mai importanti bloggeri si antreprenori online din Romania vor impartasi audientei experienta pe care au avut-o in online si despre cum ajuta social media in activitatea de zi cu zi. O sesiune speciala in program va fi aceea care va reuni toti protagonistii copertei inedite a revistei Biz 194.
Evenimentul se adreseaza liderilor de opinie din marketing, comunicare, online si reprezentantilor celor mai active companii in social media. In public vor fi prezenti directori de marketing, brand manageri, oameni de comunicare, reprezentanti ai agentiilor interactive.
Printre speakerii prezenti la acest eveniment se numara: George Lemnaru, COO eRepublik Labs; Bobby Voicu, Blogger & Fondator RevvNation; Cristian Manafu, Social Media Consultant Prodigy; Sergiu Biris, Fondator Trilulilu.ro; Marius Ghenea, Presedinte FIT Distribution; Radu Ionescu, Managing Director Kinecto; Eliza Rogalski, Managing Partner, Rogalski Grigoriu; Daniel Pana, Director de Marketing, BCR; Bogdan Tataru, Central Marketing Group Lead Microsoft Romania; Tudor Galos, Windows Business Group Lead.
Despre studiul TopSocialBrands
TopSocialBrands 2010 reprezinta cea de a doua editie a topului brandurilor celor mai prezente in universul social media romanesc. Metodologia a rezultat in urma ponderarii rezultatelor inregistrate de branduri in 3 clasamente preliminare: topul realizat de revista Biz, topul rezultat in urma voturilor exprimate de un grup de specialisti online si topul monitorizarii aparitiilor pe ZeList in 2009.
Brandurile incluse pe lista scurta au desfasurat, in mod constant, cel putin una din activitatile obisnuite de social media (blog de companie; blog de produs; campanie pe bloguri; viral; pagina pe Facebook; aplicatie Facebook; cont pe Twitter; campanie pe Twitter; blogger relations; sponsorizare evenimente; campanie in Second Life; cont pe Flickr; cont pe YouTube; profil pe Wikipedia).
Voturile exprimate au tinut cont de gradul de popularitate si impactul actiunilor desfasurate (buzz pe bloguri, aparitii in media sau prezente la evenimente).
Despre Biz
Biz este prima revista de afaceri de business din Romania. Anul acesta sarbatoreste zece ani de existenta, ocazie cu care marcheaza numeroase premiere pe piata publicatiilor de afaceri. La primul sau numar, in 2000, cand majoritatea conexiunilor la Internet in Romania se faceau prin dial-up, Biz titra pe coperta ca Internetul este afacerea viitorului. Piata urma sa ii dea dreptate ani mai tarziu. Termenul de brand, atat de popular azi, a fost introdus in vocabularul de marketing in 2002, pe coperta Biz. Formate jurnalistice cum sunt coverstory, feature, topuri sau ghiduri sau evenimente de amploare cum sunt ZileleBiz au fost initiate in Romania de catre Biz.
{mosloadposition user10}