- Cu Revolut, Black Friday ține până la final de lună: planul Metal vine cu un preț special, redus cu 40%, de la 500 pe an la 300 de lei
- Oferta este disponibilă în toate piețele din Spațiul Economic European și în Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, unde Black Friday este organizat în ultima săptămână din noiembrie
- Conform unui studiu realizat de Revolut și Dynata, 78%1 dintre români se așteptau să găsească produse și servicii reduse cu cel puțin 30% în campaniile de Black Friday
- Clienții români au făcut achiziții în valoare de aproape 44 milioane de euro cu Revolut, de Black Friday (11-13 noiembrie 2022). Cea mai mare valoare medie a achizițiilor/ utilizator a fost înregistrată în segmentul 35-44 de ani (103 euro/ client).
Chiar dacă în România Black Friday și-a consumat momentul principal, în week-end-ul trecut, pentru multe dintre brandurile globale, cum este și super-aplicația financiară Revolut, Black Friday abia acum începe să-și anunțe surprizele. Și nu este doar cazul Revolut, pentru că cele mai multe companii prezente în România își prelungesc ofertele speciale pe tot parcursul lunii, pregătind sezonul sărbătorilor de iarnă.
Cum majoritatea românilor – 78% – se așteptau să găsească în această perioadă reduceri de cel puțin 30%, potrivit unui studiu Revolut și Dynata, super-aplicația financiară ține cont de dorințele consumatorilor și vine cu o ofertă specială pentru clienții noi sau existenți. Aceștia pot beneficia de o reducere de cel puțin 40% la achiziționarea unui plan financiar Metal pentru 12 luni (redus de la 500 de lei la 300 de lei). Oferta2, care este valabilă atât pentru clienții noi, cât și pentru cei care dețin deja unul dintre planurile Revolut, va fi activă, în perioada 15 – 28 noiembrie 20223 pentru clienții noi și în perioada 18 – 20 noiembrie 2022 pentru cei existenți.
Cu planul Revolut Metal, clienții vor beneficia de o serie de avantaje utile în această perioadă marcată de creșterea inflației și a prețurilor:
- Cashback la toate achizițiile realizate4
- Limită mai mare a sumelor care pot fi retrase de la ATM fără comision (până la 3.000 lei pe lună gratuit)
- Acoperire în timpul călătoriilor (asigurare de călătorie pentru clienți, pentru soțul/soția, partenerul/ partenera acestora și pentru copiii aflați în grija acestora, cu vârste până la 17 ani, alături de care călătoresc, asigurare de bagaje pierdute, furate sau deteriorate și pentru zboruri întârziate, acoperire pentru sporturi de iarnă, franșiză de închiriere auto), schimb valutar la rate interbancare, de luni până vineri, fără limite, în numeroase valute5, cashback de până la 10% la cazările rezervate prin
- Revolut Sejururi și achitate cu cardul sau aplicația Revolut;
- Transferuri internaționale de bani la tarif redus sau comisioane avantajoase la realizarea de investiții în opțiunile existente în aplicație (mărfuri, criptomonede, acțiuni);
- Protecție în caz de daune accidentale pentru articole achiziționate cu Revolut și protecție împotriva furtului pentru articolele achiziționate cu Revolut;
- Până la 5 conturi pentru copii și adolescenți Revolut <18, cu acces la toate caracteristicile acestora;
- Carduri Metal personalizabile, realizate dintr-o plăcuță de oțel, într-o paletă de culori variate (negru, auriu, argintiu, lavandă sau gri spațial)6
Cât și pe ce au cheltuit utilizatori români ai Revolut de Black Friday 2022?
Momentul de vârf al Black Friday s-a produs, în România, la finalul săptămânii trecute, dar comercianții continuă campaniile și promoțiile specifice sezonului sărbătorilor. Clienții români au făcut achiziții de aproape 44 de milioane de euro de Black Friday (11-13 noiembrie 2022), cu Revolut, iar suma medie cheltuită de un utilizator român a fost de aproximativ 84 euro. Segmentul de vârstă cu cea mai mare valoare a achizițiilor de Black Friday a fost 25-34 de ani, cu peste 16,7 milioane de euro. Cea mai mare valoare medie a achizițiilor/ utilizator a fost înregistrată în segmentul 35-44 de ani (103 euro/ client).
Campioni la creșterea cheltuielilor de Black Friday 2022 față de anul trecut au fost clienții din categoria 18-24 de ani (+50%). Mai reținuți în privința achizițiilor făcute cu această ocazie au fost clienții din segmentele de vârstă 35-44 și 45-54 de ani, pentru care s-a înregistrat o scădere cu 2% a volumelor achizițiilor, ajustate la creșterea bazei totale de clienți.
În top 5 comercianți, după volumele plăților efectuate cu Revolut, au figurat: Emag, Altex, Carrefour, Tazz, Dedeman. În ceea ce privește repartiția plăților pe categorii de bunuri, 32% din achiziții au fost realizate în supermarketuri și magazine alimentare, 27% în magazine de electronice și electrocasnice, 16% în magazine generaliste (mărfuri generale), 14% în restaurante, cafenele, baruri, iar 10% în benzinării.
Cele mai mari cheltuieli au fost înregistrate, la fel ca în 2021, în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, iar clasamentul a rămas neschimbat, deși sumele cheltuite au fost mai mari decât în 2021. În top 10 orașe au intrat, anul acesta, și Constanța, Bacău, Sibiu, Oradea, Craiova.
1. Studiu Dynata realizat pe un eșantion pe 10.000 de respondenți, în octombrie 2022, din care 1.000 respondenți din România
2. Detalii despre campanie se găsesc la acest link: Terms and Conditions https://revolut.com/legal/black-friday-metal-promotion
3. De la ora 00:00 GMT din 15 noiembrie 2022, la 23:59 GMT, în data de 28 noiembrie 2022, pentru clienții noi și de la ora 00:00 GMT din 18 noiembrie 2022, la 23:59 GMT din 20 noiembrie 2022, pentru clienții existenți
4. Pentru Spațiul Economic European și Regatul Unit: până la 1% cashback la plățile făcute
5. Între 6:00 PM GTM-5 și 5:00 PM GTM-5, vineri
6. În funcție de regiune