Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

La peste 91 de ani, Maestrul Radu Beligan este cel mai in varsta utilizator activ

de internet banking BCR

· BCR i-a acordat Maestrului Radu Beligan titlul onorific de Senior 24 Banking BCR in cadrul unei campanii de stimulare a operatiunilor bancare efectuate prin intermediul canalelor alternative (internet banking, phone banking si zonele speciale automatizate amenajate in cadrul unitatilor BCR)
· La sfarsitul lunii mai 2010, BCR numara peste 800.000 de utilizatori inregistrati ai serviciului de internet banking; cele mai frecvente operatiuni erau platile curente de facturi la utilitati (apa, energie electrica, gaze) si consultarea de informatii personalizate
· Serviciul de internet banking al BCR, Click 24 Banking, permite economii de timp si de costuri – cu 75% mai mici fata de costurile operatiunilor bancare efectuate la ghiseele bancii

Banca Comerciala Romana (BCR) i-a acordat Maestrului Radu Beligan titlul onorific de Senior 24 Banking BCR in cadrul unei campanii de stimulare a operatiunilor bancare efectuate prin intermediul canalelor alternative (internet banking, phone banking si zonele speciale automatizate amenajate in cadrul unitatilor BCR). La peste 91 de ani, Maestrul Radu Beligan este cel mai in varsta utilizator activ al serviciului de internet banking BCR. Folosind serviciul in mod frecvent pentru plati de utilitati si transferuri bancare, maestrul si-a exprimat incantarea ca poate folosi un serviciu bancar modern in conditii de economii semnificative de costuri si timp.

La sfarsitul lunii mai 2010, BCR numara peste 800.000 de utilizatori inregistrati ai serviciului de internet banking. 30% din ponderea tranzactiilor erau reprezentate de plati uzuale de utilitati (apa, energie electrica, gaze). In acelasi timp, BCR inregistra un trend crescator atat pentru ponderea utilizatorilor activi cat si in ceea ce priveste volumul tranzactiilor. Doar in primul trimestru al anului 2010, BCR a inregistrat peste jumatate din numarul total de tranzactii realizate in intregul an 2009. Ponderea tranzactiilor in numarul total de operatiuni a crescut de la 5.1% in 2008 la 12.4% in trimestrul 1 2010.

Click 24 Banking este serviciul de internet banking al BCR accesibil prin intermediul portalului BCR: www.bcr.ro. Serviciul este accesibil atat din tara cat si din strainatate, 24 ore pe zi, 7 zile pe saptamana si permite economii de timp si de costuri cu 75% fata de costul operatiunilor bancare la ghiseul bancii. Asistenta tehnica este disponibila 24/7 prin telefon sau e-mail.

Prin intermediul serviciului de internet banking BCR (Click 24 Banking) pot fi efectuate operatiuni precum:
• Transferuri intrabancare (catre conturi deschise la BCR) in lei si valuta
• Transferuri interbancare (catre conturi deschise la alte banci) in lei
• Plata facturilor de utilitati/servicii
• Achitarea ratelor la creditele BCR
• Constituire /lichidare de produse de economisire MAXICONT BCR si SUCCES BCR
• Cumparare /vanzare de Certificate de Depozit cu Discount
• Alimentarea produselor de economisire MAXICONT BCR si SUCCES BCR
• Programarea de ordine de plata pentru o data ulterioara
• Obtinerea de informatii personalizate cu privire la conturile detinute la BCR, inclusiv credite etc.

Bucuresti, 16.06.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.