În prima săptămână de difuzare din 2016, emisiunea La Măruță a fost preferată de peste 1.4 milioane de telespectatori la nivel național, care au urmărit, în medie, subiectele în exclusivitate, poveștile de viață incredibile, situațiile surprinzătoare și invitații din platoul emisunii care au încercat să aducă adevărul în prim plan. Cătălin Măruță și echipa sa le-au prezentat românilor oameni frumoși, cu care viața a fost dură, și care merită ajutați, dar și noutățile din viața mondenă, care au fost analizate în fiecare zi în platoul emisiunii.
Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, emisiunea a înregistrat în perioada 4 – 8 ianuarie 2016 o medie de 6.7 puncte de rating și 21.5% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut 5 puncte de rating și 16.2% share.
”Mai mult decât că poveștile nostre au fost urmărite, mă bucur că ele au avut un ecou extraordinar și am reușit să ajutăm, cu strângeri de fonduri, mai multe familii. Demersurile noastre vor continua, misiunea noastră este să prezentăm reportaje de calitate și să le dăm o șansă celor care o merită.”, a declarat Cătălin Măruță.
Săptămâna aceasta emisiunea La Măruță continuă să le aducă românilor poveștile emoționante ale unor oameni extraordinari, invitați surpriză și cele mai noi informații din showbiz.