2024 marchează un moment istoric pentru Castrol, lider mondial în lubrifianți și parte a grupului bp, aniversarea a 125 de ani. Pe măsură ce brandul sărbătorește cei 125 de ani, Castrol dezvăluie o nouă și îndrăzneață strategie ,„Mai departe, mai sus, tot înainte”, pentru a satisface nevoile în schimbare ale clienților. În plus, a fost creat un logo comemorativ special, care va fi utilizat pe parcursul întregului an 2024 în cadrul evenimentelor și sponsorizărilor din întreaga lume.
Noua strategie
Mai departe: ne angajăm să promovăm soluțiile de mobilitate care facilitează transportul oamenilor și a bunurilor cu o mai mare eficiență, prin utilizarea tehnologiilor inovatoare și prin adoptarea unui angajament ferm față de principiile circularității.
Mai sus: ne propunem să ajutăm clienții industriali Castrol și mașinile pe care aceștia se bazează, pentru a obține o performanță îmbunătățită, prin creșterea eficienței operațiunilor lor.
Tot înainte: ne propunem să explorăm oportunități captivante și drumul spre o diversificare progresivă. Inițiativele Castrol includ soluții digitale și servicii end-to-end, precum și tehnologii precum răcirea prin imersiune a centrelor de date și gestionarea termică a bateriilor. Această abordare avansată subliniază angajamentul Castrol de a rămâne în fruntea inovației.
Acționăm
Lumea mobilității este în schimbare, iar Castrol are potențialul de a contribui la accelerarea acestui proces. Pentru a marca această schimbare și a reflecta noua sa direcție, Castrol s-a rebranduit în anul 2023.
Pentru a rămâne în fruntea inovației și pentru a fi pregătit pentru viitor, Castrol continuă să investească în centrele sale tehnologice globale din China, Germania și America, iar în plus, are planificată o investiție de 60 de milioane de dolari într-un nou proiect de ultimă generație – centrul de testare a bateriilor pentru vehicule electrice (VE) și laboratorul de analiză din Marea Britanie.
În cadrul proiectului pilot “Mai departe” al strategiei sale, Castrol a lansat deja o gamă de fluide avansate, denumită Castrol ON VE, care include lichidele de transmisie VE, fluidele termice VE și lubrifianții VE. Piața în creștere a vehiculelor electrice va coexista, cel mai probabil, cu cererea continuă de motoare cu combustie internă (ICE) și hibride timp de mulți ani. Castrol își propune să continue să contribuie la îmbunătățirea eficienței vehiculelor ICE și hibride, în același timp în care se extinde și în domeniul fluidelor pentru vehicule electrice.
Castrol se va concentra, de asemenea, pe lansarea mai multor produse și oferte circulare, incluzând reutilizarea uleiurilor de bază, care sunt folosite ca ingredient principal în lubrifianți. Lichidul de transmisie circular a fost deja testat într-un mediu extrem, în colaborare cu Jaguar TCS Racing, care a utilizat cu succes lichidul de transmisie mai circular de la Castrol pentru mașinile lor de curse din Formula E, la Monza E-Prix 2023.
În cadrul pilonului „Mai sus” al strategiei sale, Castrol va veni în sprijinul clienților săi industriali pentru a crea mai multe eficiențe, pentru a spori productivitatea, pentru a oferi circularitate și pentru a crea valoare. Castrol deservește sectoarele auto, producția de mașini, robotică, aerospațială și eoliană. În anul 2023, a încheiat un parteneriat cu SKF pentru a introduce oferta sa “Oil as a Service” pentru industria metalurgică. Acest lucru permite reutilizarea fluidelor lubrifiante, reducând consumul în timp ce sporește performanța mașinăriilor.
Castrol s-a alăturat, de asemenea, unui proiect de cercetare cu Massachusetts Institute of Technology (MIT) Media Lab pentru a sprijini programul AstroAnt Payload. AstroAnts reprezintă un roi robotic în miniatură, conceput să efectueze sarcini de inspecție și diagnosticare pentru suprafețele externe ale navelor spațiale, roverelor și modulelor. Castrol va colabora îndeaproape cu MIT Media Lab pentru a testa lubrifianții de uz spațial, cu scopul de a rezista la mediul extrem întâlnit pe suprafața lunară.
În timp ce pilonii “Mai departe” și “Mai sus” ai strategiei Castrol se concentrează pe consolidarea și creșterea domeniilor existente ale afacerii companiei, inițiativele sale “Tot înainte” descrie domenii în care Castrol deține cunoștințe, capacitatea și expertiza pentru a câștiga. Castrol a identificat managementul termic și diversificarea în soluții de răcire a centrelor de date ca fiind noi oportunități de creștere. Activitatea Castrol de accelerare a adoptării răcirii prin imersie pentru operațiuni mai eficiente și durabile ale centrelor de date câștigă amploare cu partenerii GRC, Hypertec, Submer și producătorii de echipamente hardware IT care aprobă utilizarea fluidelor de răcire prin imersie Castrol ON.
Michelle Jou, CEO Castrol, concluzionează: „Odată cu sărbătorirea a 125 de ani, Castrol nu doar reflectă asupra trecutului său, ci își conturează și un parcurs pentru viitor. Strategia “Mai departe, mai sus, tot înainte” reprezintă esența dedicării noastre de a accelera progresul clienților noștri, oferindu-le sprijinul necesar pentru a depăși provocările viitoare. Ne propunem să ne extindem afacerea principală în moduri noi, folosind tehnologia de vârf și brandul nostru global de încredere pentru a rămâne lideri în industria noastră. Dezvoltăm oferte mai circulare pentru a ajuta clienții să-și atingă obiectivele de sustenabilitate și să exploreze noi oportunități de creștere, dincolo de domeniul lubrifianților. Este un privilegiu să promovăm brandul Castrol, cu o istorie de 125 de ani, pentru a răspunde nevoilor în continuă schimbare ale clienților noștri și pentru a pregăti afacerea pentru succesul viitor.
Note
- Pe data de 9 martie 1899, Sir Charles Wakefield a fondat CC Wakefield & Co Limited; compania care s-a transformat în Castrol pe care îl cunoaștem astăzi.
- Pentru a sărbători cea de-a 125-a aniversare, Castrol a lansat un videoclip care îl readuce la viață pe Sir Charles Wakefield prin intermediul inteligenței artificiale, pentru a reflecta asupra modului în care afacerea pe care a fondat-o se descurcă astăzi!