Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

La Fashion Days au fost comandate peste 550.000 de produse de Black Friday

Robert Berza, General Manager Fashion Days
  • Peste 40% din valoarea comenzilor a fost reprezentată de clienți Genius
  • 82% din valoarea comenzilor provine din aplicația Fashion Days
  • 7% din valoarea comenzilor în patru rate, cu Dressing Room

Fashion Days, cel mai mare retailer online de fashion, a înregistrat de Black Friday 2022 venituri cu 50% mai mari comparativ cu primul Black Friday pandemic, din noiembrie 2020, ediție în care, pe fondul creșterii e-commerce-ului, reușise un record absolut. Pe parcursul evenimentului de anul acesta au fost plasate peste 280.000 de comenzi și s-au vândut peste 550.000 de produse.

„Black Friday a fost și anul acesta o oportunitate pentru clienți de a descoperi cele mai multe reduceri din an, la peste 80% dintre produse, oferta de anul acesta reprezentând cea mai mare valoare de stoc de până acum. Valoarea medie a unei comenzi a fost de 430 de lei (valoare TVA inclusă), iar prețul mediu pe produs a fost de 218 lei, în creștere cu 23% față de anul precedent, semn că, mai mult decât oricând, clienții au preferat produsele premium, produse pentru care au așteptat Black Friday pentru a obține cel mai bun deal din an, respectiv cel mai bun raport calitate-preț.

Robert Berza, General Manager Fashion Days
Robert Berza, General Manager Fashion Days

A fost și prima ediție în care clienții Genius au beneficiat de 10% extra reducere la produse premium, motiv pentru care peste 40% din valoarea comenzilor a fost realizată de aceștia. O premieră pentru această ediție a reprezentat-o și serviciul Dressing Room, care permite plata în patru rate, 7% din valoarea comenzilor fiind realizate cu acest serviciu. ”, a declarat Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Comenzile plătite cu cardul au reprezentat 51% din totalul comenzilor și peste 60% dintre clienti au ales opțiunea sustenabilă și rapidă oferită de retailer pentru livrarea comenzilor, respectiv, în easybox.

Peste 40% din valoarea comenzilor a fost reprezentată de clienți Genius, iar 7% din valoarea comenzilor plătite a fost cu serviciul Dressing Room ce permite plata în 4 (patru) rate.

Printre cele mai vândute produse:
Ghete piele UGG
Ghete apreschi Moon Boot
Ceas Fossil
Pantaloni Nike
Pantofi sport Karl Lagerfeld
Trening adidas Performance
Rucsac Guess

Selecția celor mai bine vândute categorii de produse:
Haine bărbați
Haine femei
Încălțăminte femei
Genți și accesorii pentru femei
Haine copii
Încălțăminte bărbați
Îmbrăcăminte sport
Încălțăminte copii

Cele mai achizițonate branduri:
UGG
Nike
Puma
Mango
adidas Performance
Tommy Hilfiger
Guess
CALVIN KLEIN
DeFacto
Skechers
GAP
Tommy Jeans

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.