DDB România, parte a grupului de comunicare The Group, anunţă demararea campaniei “Evoluție prin adaptabilitate”, dezvoltată pentru brandul La Fântâna pe TV, indoor şi în mediul online.
Agenția DDB România a fost desemnată câștigătoare a pitch-ului de creație care a avut drept temă conceperea unei campanii de comunicare pentru noile produse La Fântâna, gama de Purificatoare.
“La Fântâna este un brand puternic şi cu tradiţie pe piaţa din România, aşa cum ne confirmă cercetarea de piaţă realizată la sfârşitul anului trecut. Suntem liderii recunoscuţi ai categoriei de servicii de aprovizionare cu apă, de aceea ne dorim un partener de comunicare care să înţeleagă şi să pună în valoare atu-urile noastre. Conceptul campaniei câştigătoare create de echipa DDB România reflectă chiar istoricul şi filosofia de business a companiei noastre – evoluţie organică, în linie cu nevoile de aprovizionare cu apă ale clienţilor”, declară Ana Maria Gate, Marketing Manager La Fântâna.
“Mesajul strategic pe care am construit această campanie a fost inspirat chiar de atributul primar al apei, adaptabilitatea. Aşa cum apa ia forma obiectelor în care este turnată, serviciile La Fântâna se mulează pe nevoile clienţilor şi acoperă toate segmentele pieţei cu produse specifice: filtrul pentru acasă, watercooler-ul pentru companiile mici şi medii, iar purificatoarele pentru companiile mari. Reuşim astfel să evităm orice risc de canibalizare şi să punem în valoare întreg portofoliul companiei, sub semnătura "Evoluăm odată cu tine" completează Olivia Petre, Strategy & New Business Director DDB România.
“Ne bucurăm că avem oportunitatea de a lucra pentru un brand în care avem mare încredere, cu un parcurs extraordinar. Suntem convinşi că această primă campanie va consolida poziţia de lider a La Fântâna în categorie şi deja lucrăm cu entuziasm la viitoarele provocări ale brandului” a concluzionat Roxana Memetea, Managing Partner DDB România.