La Fântâna, liderul serviciilor de apă și cafea din România pe segmentul b2b, a lansat prima campanie integrată de comunicare pentru KAFUNE, sub semnătura Fun Coffee! Conceptul campaniei aparține GAV, care gestionează strategia, creația și execuțiile TV și pentru digital. GAV a câștigat contractul la capătul unui pitch dificil și complex, la începutul acestei toamne. Agenția Free Communication, care a dezvoltat brandingul și strategia generală de comunicare KAFUNE, asigură consultanța în derularea campaniei și va implementa componentele de PR, online&social media și BTL. Strategia, planificarea și achiziția media au fost atribuite Media Investment.
KAFUNE este un brand cu spirit brazilian dezvoltat în Italia de către unul dintre producătorii de tradiție, cu o experiență de 90 de ani în selecția, prăjirea și realizarea blendurilor de cafea. Finalizat în urma unui proces care a durat mai mult de un an, KAFUNE integrează 7 sortimente – Aromao, Intenso, Arabica, Riserva, Forte, Filtro și Decaf – și două variante principale de ambalare, cafea boabe și monodoze, pentru espresso și filtru. KAFUNE este disponibil clienților b2b, horeca și rezidențiali prin canalele proprii ale La Fântâna, respectiv prin forța sa de vânzări, precum și prin www.lafantana.ro și prin magazin.lafantana.ro.
KAFUNE este cuceritoare și tonică, întotdeauna proaspătă și interesantă. Tumultuoasă și directă, este inspirată din ritmul vieții trăite cu poftă sub soarele din America de Sud, unde fiecare zi e o mângâiere blândă-aspră. Campania de comunicare preia spiritul KAFUNE și îl duce mai departe prin conceptul KAFUNE – Fun Coffee! KAFUNE devine ludică, amuzantă, ireverențioasă, ca un pumn de confetti aruncat într-o ședință plictisitoare. Ambasadorul KAFUNE este Andi Moisescu.
Spotul campaniei:
“KAFUNE este un brand tânăr, dar puternic și energic, optimist și surprinzător. Suntem extrem de încântați să îl putem prezenta consumatorilor într-o campanie care reușește să îi ilustreze atât de bine ADN-ul ”, a declarat Gabriela Amza, Director Marketing La Fântâna.
“Lucrez cu antreprenori români de mai bine de 25 de ani, dar am și experiența multinaționalelor, așa că pot spune că e mult mai reconfortant și mai provocator să lucrezi cu ei decât cu instituții și rețete importate sau cu mărci ready made. Producătorii și antreprenorii locali sunt un semn de vitalitate și de normalitate necesară într-un context în care am uitat sensul acestor cuvinte, bașca să ne mai și bucurăm… Iată de ce a fost nu doar o onoare profesională, ci o reală bucurie să lucrăm pentru La Fântâna și noul lor brand, KAFUNE, cu atât mai mult cu cât am descoperit în spatele mărcii oameni minunați. Unde mai pui că ne-am reîntâlnit și cu echipa FreeComm, cu care în urmă cu exact zece ani cream cea mai complexă campanie de națiune, Sibiu – Capitală Culturală Europeană 2007. Așa că pentru noi nu doar KAFUNE e the Fun Coffee, ci întreaga experiență, așa că așteptăm următorul shot. Sau shooting”, a declarat Lucian Georgescu, Director General GAV.
“KAFUNE este un proiect la care lucrăm de mult și cu mare drag, este copilul nostru, al echipei comune La Fântâna – FreeComm. Ne-a dat ocazia să ne depășim competențele generale, pentru că am dezvoltat inclusiv partea de branding, lucru pe care nu-l facem în mod curent. S-a dovedit că o relație strânsă de parteneriat, bazată pe încredere și pe o cunoaștere în profunzime a ambelor părți, poate depăși orice obstacole și valorează foarte mult pentru rezultatul final. A fost intens, de multe ori greu, dar a fost frumos și acum suntem mai aproape, mai prieteni, mai entuziaști, mai implicați. Nu mai suntem într-o relație agenție-client, suntem noi între noi. Mă bucur că GAV s-a alăturat acestei echipe, cred că au abilități creative deosebite și că vor contribui semnificativ la atingerea obiectivelor ambițioase pe care La Fântâna le are pentru KAFUNE”, a declarat Alexandra Diniță, Director General Free Communication.
Campania de comunicare integrată este gestionată din partea La Fântâna de către Cristian Amza – Președinte și Director General, Gabriela Amza – Director Marketing și Ana-Maria Gate – Marketing Manager. Din echipa GAV fac parte Lucian Georgescu – All-in-one, one-for-all ATL/TVC, Adrian Preda – Creative Director, Alexandru Borșan – Strategy Director, Oana Drăgușin – Account Director, Cristian Ene – Online, Radu Zaharescu – Art Director, Remus Mihalcea – Copy, Constantin Elisei – Graphic Design, Cristian Velcu – DTP. Din partea Free Communication contribuie la dezvoltarea campaniei Alexandra Diniță – Director General, Răzvan Năstase – Account Director, Nadir Yusuf – Head of Digital, Paul Vîrvea – Account Manager, Nicoleta Matei – Events Manager, Radu Popa – Events Manager, Mădălin Gherase – Art Director și Ciprian Maxim – Art Director. Crina Bibicu – Media Director, Irina Vasile – Media Planner, Diana Pârvulescu – OOH Manager și Cecilia Tănăsoiu – Programmatic Director asigură susținerea media din partea Media Investment.