In ultimele douã luni ale anului 2006, DOMO face super reduceri la televizoare LCD şi plasmã! Reducerile, care ajung la pânã la 40% din preţurile produselor, vor continua pânã la sfârşitul anului, permiţând clienţilor sã intre mai devreme în spiritul Sãrbãtorilor de iarnã şi sã-şi facã un cadou modern, accesibil şi util în orice casã.
Campania de reduceri este semnalizatã in-store şi susţinutã de oferte de creditare excelente, mentite sã faciliteze accesul clienţilor cu venituri mici şi mijlocii la produse aspiraţionale. Are la bazã importanţa strategicã pe care DOMO o acordã acestei categorii de produse în cadrul gamei pe care o comercializeazã.
„Prin campania promoţionalã pe care o implementãm în magazinele DOMO, venim în întâmpinarea clienţilor care doresc sã-şi cumpere produse de înaltã tehnologie acum, în plin sezon de cumpãrãturi, la preţuri europene. Preţurile actuale sunt în linie cu preţurile de raft de dupã 1 ianuarie 2007, dupã eliminarea taxelor vamale. Campania constã în reduceri de pânã la 40%, cadouri şi oferte speciale de pachet promoţional. Vânzãrile sunt deja pe un trend crescãtor, extrem de dinamic şi aceastã aliniere la preţurile europene estimãm cã va mãri cifra de afaceri pe aceastã categorie de aproximativ 3 ori, faţã de lunile anterioare” declarã Gabriela Mândrea, Marketing Manager DOMO.
DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT şi telecom, cu o reţea naţionalã formatã din 105 magazine ce însumeazã peste 37.000 de metri pãtraţi şi peste 1000 angajaţi.
{mosloadposition user10}