la televizoare plasmã şi LCD!
Timp de 3 saptamani, între 20 iulie si 10 august, DOMO face reduceri excepţionale, de pânã la 30% la televizoarele plasmã şi LCD!
Campania este una tacticã, comunicatã în catalogul DOMO şi semnalizatã in-store. Are la bazã importanţa strategicã pe care DOMO o acordã acestei categorii de produse în cadrul gamei pe care o comercializeazã. Clienţii pot astfel beneficia de preţuri mici la produse cu tehnologie înaltã. Prin reducerile de preţuri şi ofertele de creditare, aceste produse aspiraţionale devin accesibile clienţilor cu venituri medii şi mici.
„Conştientizând nevoile clienţilor noştri, vrem sã venim în întâmpinarea lor cu produse din cele mai actuale. Rolul DOMO în viaţa consumatorilor, aşa cum l-am definit noi, este de a le uşura accesul la ceea ce li se potriveşte, dar de a le oferi totodatã produse aspiraţionale, la un preţ accesibil”, a declarat Gabriela Mândrea, Marketing&Sales Manager DOMO. „Piaţa electronicelor este una foarte dinamicã, permanent în schimbare. Facem eforturi de a veni cu oferte atractive, care sã consolideze relaţia cu clienţii fideli şi sã-i atragã în rândul cumpãrãtorilor fideli DOMO pe cei care doresc sã profite de asemenea oportunitãţi”, mai spune Gabriela Mândrea.
DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT şi telecom, cu o reţea naţionalã formatã din 105 magazine ce însumeazã peste 37.000 de metri pãtraţi şi peste 1000 angajaţi.
{mosloadposition user10}