Compania Jimmy Key din Turcia, cu o experiență de peste 30 de ani în comercializarea articolelor de îmbrăcăminte pentru femei, deschide pe 8 decembrie al doilea magazin din România în cadrul centrului comercial AFI Cotroceni din București, dezvoltat de AFI Europe. Jimmy Key a închiriat un spațiu în cadrul proiectului printr-o tranzacție intermediată de compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox: „Ne bucurăm să anunțăm deschiderea celui de-al doilea magazin Jimmy Key în România, la numai câteva luni după intrarea acestui brand pe piața locală de retail. Această nouă investiție demonstrează angajamentul ferm al companiei pentru România, companie care intenționează să continue extinderea în viitorul apropiat. Credem că România rămâne o locație cheie atât pentru brandurile existente, cât și pentru cele care doresc să-și extindă prezența în regiune”.
România este a patra destinaţie pentru brandul Jimmy Key, compania fiind majoritar prezentă în Turcia. Jimmy Key a crescut exponențial de-a lungul anilor și s-a impus ca un brand de renume în Turcia, cu 68 de magazine independente.
Elvan Ünlütürk, Președinte Consiliu de Administrație Jimmy Key: “În următorii cinci ani planificăm să deschidem peste 10 magazine în România, conform strategiei noastre globale. Ne propunem să ne extindem prezența în regiune și, de asemenea, în întreaga lume, cu stilul unic al lui Jimmy Key, care combină confortul, calitatea înaltă și eleganța. Jimmy Key are în prezent magazine în Turcia, Cipru, Azerbaidjan, Emiratele Arabe Unite și Arabia Saudită.”
Jimmy Key este un brand turcesc de îmbrăcăminte pentru femei, fondat în 1997. Compania-mamă, Sun Tekstil, creează colecții de articole de îmbrăcăminte și țesături pentru cei mai mari retaileri din lume de mai bine de 35 de ani. Parte dintr-un grup cu multa experienta, Jimmy Key creează colecții în tendințe și sustenabile.
AFI Cotroceni este cel mai mare și cel mai dominant centru comercial din România, cu o suprafață închiriabilă de aproximativ 90.000 metri pătrați.
Centrul comercial oferă o varietate de peste 350 de magazine operate de branduri locale și internaționale, o zonă de restaurante modernă, un patinoar, precum și o gamă extinsă de servicii, de facilități pentru petrecerea timpului liber și pentru relaxare.