Bosch lanseaza campania “Reciclat + Bricolat = Premiat", desfasurata in toate magazinele OBI, in perioada 25 noiembrie – 31 decembrie 2010.
Campania, desfasurata in parteneriat cu lantul de magazine OBI si Asociatia Romana de Reciclare ROREC, premiaza pasiunea pentru bricolat si reciclat a romanilor. Astfel, oricine aduce la unul din magazinele OBI o scula electrica veche, indiferent de marca, functionala sau nu, si cumpara una dintre cele 23 de scule electrice de mesterit Bosch participante la actiune, va fi premiat, la alegere, cu un polizor
unghiular, un ferastrau vertical sau o masina de gaurit marca Bosch. Valoarea de piata a fiecarui premiu este de 249.9 RON cu TVA.
Bucuresti, 24.11.2010
{mosloadposition user9}
Articole recomandate:
Primark reduce emisiile de carbon pe parcursul lanțului său valoric la numai trei ani de la publicar...
Cadouri corporate Sabon - Pentru o atmosferă de afaceri destinsă și rafinată
Constar Grup finalizează consolidarea Palatului Telefoanelor din București, un proiect de referință ...
La aniversarea primilor 7 ani de activitate, Franciza RO concept OSCAR ajunge la 90 de benzinării
Raportarea privind durabilitatea va impune un nou model de business în companii și va influența acce...
Black Friday 2024 a adus o creștere de +31% YoY în vânzări pentru magazinele Gomag
Rowenta sărbătorește 140 de ani de inovație și excelență
Teama de eșec și accesul la finanțare, principalele bariere ale antreprenorilor din România. Studiil...