isi propune 2 milioane de Euro pentru 2012
Agenția de publicitate full service Godmother aniversează în luna august 15 ani de activitate, caracterizați de o dezvoltare constantă în ce privește echipa, competențele, portofoliul de clienți și proiectele derulate.
Fondată în 1997 ca agentie de producție publicitara numita Speed Promotion, din 2004 agenția a devenit full service iar în 2008 a trecut printr-un proces de rebranding în urma căruia a devenit Godmother și s-a repoziționat sub sloganul “Professional Hocus Pocus”. Momentul rebrandingului a fost cel care a marcat trecerea către un focus mai mare pe specializare, abordarea unor proiecte de amploare de comunicare integrată, tratarea creativă a briefurilor în același timp cu o concentrare și mai mare pe livrarea de rezultate.
“Suntem o echipa de «doers». Pentru noi conceptul contează, însă CUM îl implementezi face diferența.
Un alt atu este pasiunea pentru ceea ce facem, care se regăsește în fiecare dintre cei 20 de membri actuali ai echipei. Căutăm întotdeauna soluții creative și mai ales eficiente pentru obiectivele de comunicare și de business ale clienților noștri”, a declarat Valentin Văcăruș, Managing Director Godmother
15 ani de Godmother au însemnat pentru agenția bucureșteană consolidarea portofoliului, creșterea echipei și dezvoltarea competențelor membrilor în concordanță cu cerințele clienților și ale pieței, înființarea de noi departamente dedicate anumitor servicii în creștere (precum crearea unui departament de sine stătător de online în 2011), atingerea locului 20 în topul agențiilor din România în 2011 și continuarea pe un trend ascendent din toate punctele de vedere în 2012, ceea ce îi face pe reprezentanții agenției încrezători în rezultatele pentru anul acesta.
“Pentru finalul anului 2012 estimăm o cifră de afaceri de 2 milioane de euro, un obiectiv destul de ușor de atins dacă avem în vedere faptul că primele 6 luni ale acestui an au adus deja 900.000 euro în agenție. În ce privește echipa, nu ne dorim un colectiv mai mare de 25 de persoane – credem că aceasta este dimensiunea ideală în care putem să interacționăm eficient unii cu alții și să ne păstrăm spiritul însă nu excludem colaborările de orice fel, deoarece forma echipei este dată de conturul soluțiilor”, a adăugat Valentin Văcăruș.
În prezent Godmother are o echipă de 20 de persoane, dintre care 7 în departamentul de client service, 5 în cel de creație, 4 alcătuiesc departamentul de online iar 4 ocupă funcții administrative.
Printre clienții actuali ai Godmother se numără: Google România, PROFI Rom Food, AD Pharma (Arkopharma), Agricover, Forever Living Products, Sanador, Transfond, Anchor (Mall Vitan și Plaza), Case Utilaje, Perla Nord, Doppel Hertz, Energy Holding, Cyathus, LLP Dinalycs, Siel Invest, Life Care, Garrone, Rehau, Midocar, Perfect Tour, Adeplast, AFI Cotroceni, Best Jobs și mulți alții.
“Peste 74% din clienții noștri colaborează cu noi de peste 3 ani, ceea nu poate decât să ne bucure și să fie, din punctul nostru de vedere, un alt indicator al faptului că livrăm rezultate. Întreaga filosofie Godmother este axată pe 4 vectori de calitate esențiali pentru succesul nostru de până acum dar și pentru cel viitor: shopper experience – când preluăm un cont știm totul despre industria respectivă, client și concurența sa; timp de reacție – ne lăudăm cu cele mai mici perioade între stadiul de concept și implementarea proiectelor; creativitate – însă creativitate având ca prim obictiv eficiența; preț – fee-uri corecte, pe măsura conceptelor și proiectelor propuse” a declarat Valentin Văcăruș.
Despre Godmother
Godmother este o agenție de comunicare full service înființată în 1997 sub numele de Speed Promotion ca un mic butic de creație și producție cu sloganul “You brief, we deliver”.
Din 2004 a devenit agenție de publicitate full service independentă iar în 2008 a trecut printr-un proces de rebranding în urma căruia s-a poziționat pe piață sub numele de Godmother și sloganul “Professional Hocus-Pocus”. Momentul rebrandingului a coincis și cu o concentrare mai mare pe specializarea pe competențe a membrilor echipei și începerea dezvoltării de proiecte de comunicare integrată.
Anul 2011 a însemnat pentru Godmother o creștere de 20% a cifrei de afaceri și o dezvoltare din toate punctele de vedere (servicii, echipă, campanii), trend care continuă și în 2012, pentru finalul căruia reprezentanții agenției estimează o cifră de afaceri de 2 milioane de euro.