Cel mai vechi magazin online românesc de IT&C şi electrocasnice, www.Oktal.ro, caută cei mai vechi clienţi ai săi, pentru a-i premia la aniversarea celor 13 ani pe piaţa de comerţ online. "Vechi este un termen relativ", explică Dan Dumitrescu, General Manager al companiei care deţine Oktal.ro. "Magazinul online Oktal.ro a reuşit să reziste pe o piaţă cu multe cutremure, a trecut cu bine de criza financiară, şi-a păstrat promisiunile şi a fost mereu deschis spre inovaţie. Astfel, chiar dacă www.oktal.ro nu arată deloc ca un magazin vechi,13 ani în comerţul electronic din România înseamnă o vârstă onorabilă, dar totuşi departe de pensionare, căci mai avem multe de spus pe piaţă. Oferim nu doar produse, ci servicii ante- şi post-vânzare prin care reuşim să fidelizăm clienţii. Cine descoperă în Oktal.ro un partener de încredere, va fi mai puţin tentat de unele promoţii ocazionale şi va alege siguranţa achiziţiei, pentru că o achiziţie de produse IT&C nu înseamnă doar ziua achiziţiei, ci mult mai mult", a mai adăugat Dan Dumitrescu.
Pentru concursul prilejuit de aniversarea a 13 ani, Oktal.ro a lansat un sistem inedit, prin care îşi propune să găsească şi să premieze cei mai vechi 3 clienţi ai magazinului. Cei care au făcut achiziţii de pe Oktal.ro cu mulţi ani în urmă, au acum ocazia de a primi noi avantaje. Tot ce trebuie să facă aceştia este să trimită către Oktal.ro o dovadă a achiziţiei, orice dovadă prin care să demonstreze data cumpărării. Cele mai vechi 3 date de cumpărare vor fi cele care le vor aduce clienţilor respectivi premii constând în produse noi, pentru un update aşa cum se cuvine la o aniversare de 13 ani.
Oktal.ro s-a lansat atunci când nici măcar nu exista o piaţă de comerţ online în România, fiind astfel un promotor al comerţului pe internet. Oktal.ro a crescut alături de piaţă şi a fost acolo atunci când milioane de utilizatori au descoperit accesul la internet, e-mailul şi posibilitatea de cumpăra "smart" de pe internet – ieftin, sigur, comod, de încredere. Oktal.ro s-a implicat mereu în promovarea e-commerce-ului în România şi a inovat continuu.
După 13 ani, Oktal.ro este axat în continuare pe inovaţie. Chiar dacă multe lucruri s-au modernizat, interesul pentru client, promisiunile de respect maxim şi grijă înainte de achiziţie, în timpul cumpărării şi după acest proces au rămas valide. În prezent, plata cu cardul, posibilitatea de plată în rate fără dobândă, livrarea rapidă şi gratuită, garanţia de retur în 30 de zile, serviciul E-service şi multe alte asemenea facilităţi au devenit "banale".
Oktal.ro a fost mereu în Top 5 magazine online de IT&C din România, iar în ultimii 4 ani a reuşit performanţa de a-şi dubla cifra de afaceri de la an la an, într-un context în care multe magazine online s-au închis sau şi-au diminuat considerabil activitatea, din cauza dificultăţilor economice generale ale pieţei, din cauza scăderii puterii de cumpărare şi a apetitului pentru consum pe piaţa produselor de folosinţă îndelungată.
De la primele variante de laptopuri disponibile în România, care în prezent pot fi aşezate cu succes pe rafturi de muzeu, şi de la modelele de telefoane care în prezent ar fi considerate cu adevărat ridicole, Oktal.ro a fost acolo, ajungând în prezent să comercializeze laptopuri de ultimă generaţie, ultrabook-uri, tablete, smartphone-uri, pentru o experienţă modernă, completă, interactivă a clienţilor săi.
Oktal.ro este un magazin online cu profil IT&C şi membru fondator al Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO). Magazinul este administrat de Elka-Oktal Group, companie cu o experienţă de peste 15 ani în comercializarea computerelor şi a componentelor PC şi unul din cei mai longevivi furnizori de pe piaţa IT din România.
Deşi specializat în vânzarea de laptopuri, Oktal.ro oferă şi o gamă variată de produse IT, electronice şi electrocasnice, precum şi consultanţă şi servicii post-vânzare. Televizoare, sisteme audio-video, telefoane mobile, tablete, aparate foto digitale, sisteme de navigaţie GPS, o gamă variată de electrocasnice mici pot fi comandate pe www.oktal.ro, profitând de toate beneficiile pe care le oferă magazinul: informaţii corecte şi complete, consultanţă, livrare rapida, variante flexibile de plată, inclusiv posibilitatea de plată în rate fără dobândă cu CardAvantaj, permisiunea de retur în 30 de zile pentru produsele care nu corespund aşteptărilor clienţilor şi facilitatea gratuită E-Service, extrem de utilă pentru orice client.