un zâmbet marca Odyssey
Odyssey Communication semnează campania care marchează 10 ani de implicare în societate a Fundaţiei Vodafone, prima fundaţie corporativă de tip ONG din România, care sprijină numeroase cauze sociale privind: prevenirea abandonului familial, educaţie, copii cu nevoi speciale, persoane vârstnice, sănătate. Mesajul principal al campaniei a pornit de la ideea că relaţiile adevărate, pe termen lung se bazează pe respect şi reciprocitate. Asta înseamnă să oferi ceva înapoi societăţii care te ajută să îţi construieşti în fiecare zi succesul. Iar Vodafone Romania crede în această valoare şi sprijină societatea în rezolvarea multor probleme, în fiecare zi, prin intermediul Fundaţiei, a angajaţilor sau a companiei.
De aici derivă conceptul creativ al campaniei: cuvintele au puterea de a vindeca, deşi puţini ne dăm seama de acest. Din acţiunile pe care Fundaţia le-a realizat s‑au născut poveşti frumoase, care au adus bucuria celor care uitaseră să zâmbească.
Campania realizată de Odyssey a plecat de la această realitate şi s‑a concretizat în spot TV, creaţii de print si Internet. Spotul TV “Zâmbet” rulează pe PRO TV, Antena 1, Telesport, Prima, TVR 1, Realitatea, Naţional, Kanal D, Hallmark.
“Ideea spotului este una simplă şi generoasă: chiar şi un singur om poate face ca lucrurile să se întâmple, să se schimbe în bine. Nu trebuie să fii Superman ca să poţi face ceva bun în lumea asta. Trebuie doar să vrei şi să te lupţi pentru asta. Să crezi că poţi schimba lucrurile în bine, iar dacă tu crezi, lucrurile se vor schimba. După ce am ales conceptul, spotul s-a construit uşor. Până la urmă, este povestea unui gând frumos, atât de frumos încât are suficientă putere să adune oameni în jurul lui” spune Anca Baciu, Copywriter Odyssey.
Despre întâmplările din timpul filmării spotului povesteşte Alexandru Aron, Creative Coordinator Odyssey: “Filmarea a decurs ca orice altă filmare, cu lucruri OK şi lucruri mai puţin bune. OK au fost casa de productie – Castel – si regizorul, mai puţin bună a fost căldura care i‑a înmuiat pe actori. Bun a fost faptul că, pentru prima dată, o filmare s-a terminat înainte de ora la care era stabilit să se termine şi mai puţin bine a fost că, filmând în buricul târgului, am fost asaltaţi de curiosi cu întrebările clasice: “Da’ ce se filmează aici?”, “Se dă la televizor?”, “Da’ pe mine de ce nu mă luaţi? Ce, nu sunt frumos?”, “Domnu’ aveţi doar cafea naturală sau faceţi şi ness?”. Iar după filmare a urmat sesiunea foto impreuna cu cei de la studioul Neon, unde lucrurile au mers le fel de bine si repede. Una peste alta a fost o zi reuşită şi plină, mai ales de zâmbete J.”
Acest proiect este semnat din partea Odyssey de Vali Suciu, Alexandru Aron, Anca Baciu şi Dan Panaitescu (Creaţie), Loredana Bănică şi Flaviana Aelenei (Client Service), Anca Iuhas (Strategie); iar din partea Vodafone Romania de: Romina Tazlaoanu – Advertising Manager, Mădălina Mihalcea – Brand Strategy Manager.
{mosloadposition user10}