Înființată acum 5 ani, iLeo a reușit să crească de la 2 oameni la peste 20 astăzi, să adune peste 120 de clienți cu care a lucrat în acești ani și să ajungă prima agenție din România după cifra de afaceri în 2010.
Anul acesta, iLeo a fost declarată agenția anului la Internetics, festivalul local care premiază performanța în comunicarea digitală.
Cu un total de 7 premii, câștigate în principal pentru campania Redescoperă România, iLeo a reușit să obțina cea mai bună recunoaștere la categorii care includ: Cel mai bun site, Cea mai buna aplicație mobilă sau Cea mai bună campanie de Social Media.
“Am pariat pe digital într-un moment în care mai mult de 50% dintre proiecte nu se făceau pentru că oameni din marketing pur și simplu ne considerau niște dubioși. Am crescut o companie și o filozofie de business bazată pe inovație și depășirea conformismului în comunicare. Am fost pionieri în direcții ca media socială, comunitățile de brand, zona mobilă sau media. În fiecare an realizăm în jur de 30 de campanii interactive și oferim cam 5 locuri de internship pentru cei interesați de zona de comunicare digitală.” declară Mugur Pătrașcu, Managing Partner la iLeo.
“Vrem ca iLeo să rămână un loc al inovației și încercărilor de ieșire din convențional, credem că fiecare zi în digital înseamnă să te străduiești să creezi ceva nou și nu să replici ce este în jurul tău. Suntem mândri de portofoliul de clienți și proiectele inovatoare pe care le-am dezvoltat și pentru anul viitor vom pune în continuare accentul pe produs, pe dezvoltarea de abilități și specializări de avangardă în digital.” declară Cosmin Năstasă, Media Director la iLeo.
Anul acesta, estimările iLeo plasează cifra de afaceri a agenției în jurul valorii de 1,4 milioane EUR, realizată dintr-un portofoliu de 24 de clienți, printre care se numără: P&G, Petrom, Medas, Bergenbier, Tnuva, Autoitalia și Mercador.
iLeo face parte din același grup de comunicare ca și Leo Burnett, Starcom MediaVest, 23 Communication Ideas, The Practice, The Geeks și Digital Star.
Din 1994 și până în prezent, grupul și-a extins aria de expertiză prin companii specializate în creație, media, relații publice și comunicare digitală, fiind cel mai dinamic și mai premiat grup de comunicare din România – cu un palmares de peste 250 de premii și nominalizări la cele mai prestigioase festivaluri de profil.
Portofoliul de clienți al celor 7 companii însumează peste 100 de clienți locali și internaționali pentru care creează povești de success.