IQads şi 24-FUN organizează în perioada 24-30 septembrie a doua ediţie ADfel, singurul festival de publicitate neconvenţională din România. Timp de şapte zile, amatorii de senzaţii tari în advertising sunt invitaţi pe terasa “La Motoare”, pentru a vedea partea frumoasă a publicităţii. Aceasta ne va demonstra că, pentru un anume public, publicitatea poate fi un produs de enertainment urban la fel de legitim ca şi cinemaul, muzica de concert sau teatrul. Prin urmare, ADfel va fi şi o demonstraţie simplă a faptului că publicitatea poate fi şi altfel decât intrusivă, enervantă, sâcâitoare sau plictisitoare. Practic, timp de o săptămână, cei prezenţi în terasă vor experimenta interacţiuni neconventionale cu mărci care s-au hotărât să ofere şi altceva decât clasicele spoturi tv de 30 de secunde. În ce constă teatrul de brand şi stand-up comedy-ul publicitar, cu ce se mănâncă concursurile de ilustraţie, de ce e bine să asişti la show-uri de graffiti, cine a făcut cea mai bună parodie la un spot tv, cum se împacă arta vizuală cu brandingul sunt doar câteva din dilemele la care ADfel va oferi un răspuns.
În premieră, la ADfel, va fi prezent şi un invitat special: Maximilian, mijlocitorul lumii de dincolo, personaj care a întors internetul pe dos, afirmând că el poate sa vândă „publicitate pe lumea cealaltă”.
Mai multe detalii despre ADfel şi răspunsul la întrebarea de ce toată lumea vorbeşte zilele astea despre „neconvenţional” pot fi găsite în Suplimentul special ADfel, dedicat publicităţii neconvenţionale şi distribuit împreună cu 24-FUN, Academia Caţavencu şi TABU, începând cu 20 septembrie.
ADfel este un eveniment sponsorizat de Coca-Cola Zero, Sprite, Fanta, Schweppes, Apple şi Nutline şi susţinut de Grupul Realitatea.Caţavencu prin Realitatea TV, Radio Guerrilla, Academia Caţavencu, Tabu. Parteneri media OOPS Media, Re:PUBLIK, MTV Romania, Studio 88, Omagiu, Grafică şi Tipar şi Cărtureşti.
{mosloadposition user10}