Agenţia de comunicare pastel a împlinit 6 ani de activitate. Compania a fost înființată în 2006, de Ioana Mucenic și Dana Nae Popa, la momentul respectiv ambele fiind studente în an terminal. Capitalul de pornire a fost de 1.000 de lei, iar anul acesta compania va depăși 1 milion de euro cifră de afaceri.
De la începutul anului 2012 și până în prezent, pastel a început colaborarea cu 6 noi clienți: Dr.Oetker, Honda România, GDF SUEZ Energy România, Makita, Philips (divizia Professional Lighting) și Arctic (brandul Grundig).
“Suntem un business antreprenorial. În fiecare zi învățăm ceva nou și încercăm să facem lucrurile mereu mai bine. Când am început, nici nu speram să ajungem să lucrăm pentru companiile care ne sunt acum clienți, nici să derulăm proiectele frumoase pe care le facem zi de zi. Suntem mândre de ce am realizat și motivate să construim în continuare”, a declarat Ioana Mucenic, managing partner pastel.
Zonele predilecte de lucru ale agenției sunt campaniile de comunicare in-store, campanii de comunicare, evenimente, precum și design. De asemenea, compania se ghidează după principiile marketingului experiențial, urmărind ca, prin fiecare proiect, să creeze experiențe de brand autentice.
Principalele proiecte derulate de agenție pe parcursul primei jumătăți de an includ:
· Evenimente: Ziua Sportului (TenarisSilcotub), Stand SMAEB (Honda), Piatra de Temelie a Primului Parc Eolian (GDF SUEZ Energy România), Evenimente Horeca (Dr. Oetker)
· Campanii in-store: Kraft (brandurile Milka, Jacobs, Jacobs 3 in 1, Oreo, Tuc, Belvita, biscuiții Milka, Barni, campanii sezoniere), Bonduelle
· Campanii de comunicare: GDF SUEZ Energy România, TNT România, Sport pentru Viață
· Proiecte grafice: Avon Cosmetics România, Philips, Makita, Grundig, Vichy, L´Oréal Professionnel
Compania are o echipă de 20 de oameni, cu o medie de vârstă de 27 de ani.