5 milioane de beri pentru români într-un an de sărbătoare
Joi, 16 august 2018: “La 300 de ani de Timișoreana, România, te cinstim!” este sloganul prin care Timișoreana continuă aniversarea celor 300 de ani de traditie in arta fabricării berii, din această vară. Îndrăgitul brand local face cinste românilor cu 5 milioane de beri, iar weekendul acesta “Caravana Timișoreana 300 – Drumul butoaielor” pornește să cinsteasca românii în primele cinci orașe din țară.
România, te cinstim cu 5 milioane de beri!
Între 1 august 2018 – 31 octombrie 2018, Timișoareana îi invită pe toți românii să sărbătorească împreună cei 300 de ani prin campania „România, te cinstim cu 5 milioane de beri”, prin care oricine cumpără un produs promoțional poate câștiga una dintre cele cinci milioane de doze de bere “Timișoreana Original” de 500 de ml.
CaravanaTimișoreana 300 – Drumul Butoaielor
Românii pot transmite urări de „La mulți ani, Timișoreana!” in toate orasele situate pe Drumul Butoaielor, care începe în acest weekend. Până pe 3 noiembrie 2018, Caravana Timișoreana va ajunge în 55 de orașe din țară, pentru a face cinste românilor și a sărbători împreună cu ei 300 de ani de tradiție.
„Suntem onorați să călătorim în unele din cele mai importante orașe din țară și să îi cinstim cu câte o bere Timișoreana pe cei care ne sunt alături în acest an plin de însemnătate pentru noi. Sărbătorim 300 de ani de măiestrie în arta fabricarii berii, dar și 300 de ani de momente memorabile și oameni minunați, care au făcut posibilă împlinirea acestei vârste aniversare, mai ales că marca Timișoreana are cea mai îndelungată tradiție din România”, declară Iulia Dobre, Senior Brand Manager Timisoreana.
Sâmbăta aceasta, “Caravana Timisoreana 300 – Drumul butoaielor” își începe drumul cu următoarele locații: București, Timișoara, Sighișoara, Constanța și Fălticeni.
Regulamentul oficial al campaniei este disponibil pe întreaga durată a campaniei pe website-ul www.beretimisoreana.ro.
Campania aniversară Timișoreana 300 de ani
Sărbătorirea celor 300 de ani este marcată în toate activitățile de comunicare ale brandului pe parcursul acestui an, de la reclama TV dedicată, spot radio, comunicare pe canalele digitale, la ambalajul cu logo aniversar și va continua cu alte momente pe care Timișoreana le-a pregătit pe parcursul acestui an.