Emisiunea medicală TV Doctor MIT, realizată de către doctorul Bogdan Ivănescu şi difuzată în fiecare sâmbătă seara, de către staţia România TV, a început anul 2015 în forţă, depăşindu-şi istoricul la nivelul tuturor indicatorilor de performanţă.
Aceasta dovedeşte că apetitul pentru informaţie şi educaţie medicală al romanilor cunoaşte un trend constant crescător, fapt dovedit de evoluţia interesului public faţă de emisiunile medicale în general şi faţă de Doctor MIT în special.
Astfel, la 2 ani de la lansare, emisiunea realizată de către doctorul Bogdan Ivănescu a ajuns la un rating mediu de 1,7 puncte la nivel Urban General aşa cum este calculat de către sistemul Kantar Media Services şi la un maxim de 4,3 puncte de rating pe segmentul de vârstă de peste 35 de ani. Pentru o mai bună evaluare, amintim că performanţele anterioare indicau un rating mediu de 1,1 puncte pentru anul 2013, după care acesta a urcat la 1,4 în cursul anului 2014.
Canalul de YouTube al emisiunii, youtube.com/doctormitRO, este cel mai apreciat canal media de acest fel al oricărei emisiuni medicale româneşti, depăşind 1,000 de abonaţi, în timp ce numărul de vizualizări pe YouTube al episoadelor prezentate a fost mai mare de 300,000, aceasta reprezentând, din cunoştinţele noastre, cea mai impresionantă performanță al unei emisiuni de acest fel, din România.
Şi, în cele din urmă, aprecierea impresionantă de care se bucura această emisiune medicală este dată de faptul că aproape 300,000 de romani urmăresc emisiunea Doctor MIT, în fiecare sâmbătă seara, la ora 23.45, pe canalul România TV. Aceasta reprezintă o creştere cu peste 20%, faţă de anul trecut, a numărului mediu de telespectatori interesaţi de subiectele prezentate de către doctorul Ivanescu.