Kubis Interactive, una dintre cele mai mari agenții de online din România specializată în marketing digital, a înregistrat anul acesta o cifră de afaceri de aproximativ 1.8 de milioane euro, cu 20% mai mult față de anul precedent.
2013 a fost pentru Kubis un an al investițiilor și proiectelor de succes: a fost deschis biroul din Houston, care s-a dezvoltat rapid și deservește clienților din Statele Unite ale Americii, iar la scurt timp după, biroul din România a inaugurat propriul studio de post-producție AV, primul de acest fel lansat de o agenție locală digitală. Studioul oferă un avantaj competitiv pe piață, agenția fiind capabilă să livreze în timp record și cu un cost redus materiale video de înaltă calitate.
“Sunt bucuros să conduc o echipă de oameni valoroși și sunt recunoscător tuturor pentru eforturile depuse. 2013 a fost un an greu, dar de success, în care am învățat foarte multe. Kubis Interactive și-a atins obiectivele de creștere a veniturilor pe care și le-a propus încă de la început. Ne-am dorit o creștere continuă a modelului de business și, dupa 6 ani de muncă și implicare continuă, am realizat acest lucru.
Evoluția cifrei de afaceri a fost pozitivă de la an la an și cu siguranță 2014 este anul în care vom ținți cât mai sus. Pentru viitor, Kubis și-a propus extinderea serviciilor agenției și va continua să investească în oameni și în tehnologie”, a declarat Vlad Popovici, Managing Director.
Referitor la modelul de business, filosofia Kubis este „beauty is in the details”. Agenția este încântată să aibă în portofoliu clienți atenți la tendințele de digital și care pun accent pe activitatea online în scopul consolidării tuturor proiectelor.
În cei șase ani de la fondare, Kubis Interactive a continuat să angajeze profesioniști în digital și tinere talente. Echipa s-a mărit continuu, având în prezent un număr total de 60 de angajați în biroul din România și 7 în biroul din Houston, oferind oamenilor un mediu de lucru echilibrat.
Planurile de viitor ale companiei reprezintă investițiile în oameni noi și în tehnologie, consolidarea echipei și a proceselor interne, dar și extinderea prin deschiderea de birouri operaționale în Europa și lărgirea ariei de vânzări în USA. Totodată, se dorește și păstrarea parteneriilor tradiționali de business, aceștia fiind prezenți în tot acest proces.
Campaniile dezvoltate în cadrul agenției au generat rezultate vizibile, Kubis fiind o orientată spre performanță și rezultate. În ultimul an, Kubis a participat la cunoscute festivaluri naționale din industrie și a obținut premii importante, acesta fiind inceputul lansării către zona creativă a festivalurilor internaționale.
Ultimele proiecte au fost câștigate alături de clientul URSUS Breweries, partener al agenției de cinci ani, în urma unor pitch-uri internaționale, în Ungaria și Cehia, unde au participat agenții locale și regionale. Aceste rezultate reprezintă pentru companie un pas înainte către extinderea prezenței fizice și virtuale în Europa, pe piețe așezate și bine dezvoltate din punct de vedere digital, în care expertiza agenției să poată face diferența.