Kooperativa 2.0, agenția full-service de marketing și comunicare, devine partener oficial al CloudCart în România, platforma de e-Commerce-as-a-Service.
Parteneriatul are ca scop susținerea comercianților locali prin crearea de magazine online profesionale sau migrarea celor existente spre o platformă mai performantă și mai versatilă. Totodată, acesta urmărește oferirea unui ecosistem de asistență și servicii pentru a maximiza rata de conversie, incluzând consultanță, promovare, comunicare digitală și parteneriate, alături de alte instrumente și servicii de marketing relevante.
CloudCart se diferențiază de alți furnizori de soluții de e-Commerce prin faptul că este o companie regională și, astfel, oferă integrări și funcționalități specifice piețelor locale.
Atuurile platformei includ ecosistemul puternic de parteneri, focusul pe marketing cu tool-uri și fluxuri multiple pentru maximizarea conversiilor și un client-service local, rapid și de calitate.
„Parteneriatul cu CloudCart ne oferă posibilitatea de a construi sau de a migra magazine online ale clienților noștri pe o platformă versatilă, adaptată nevoilor locale. Dar nu ne oprim doar la a construi sau migra magazinul online, ci oferim un întreg ecosistem de consultanță și servicii digitale pe tot parcursul evoluției unui magazin, pentru a asigura o scalare și creștere care să reflecte atât ambițiile comercianților, cât și nevoile pieței.” – susține Vlad Dulea, Manager Executiv al Kooperativa 2.0.
Agențiile și freelancerii care doresc să facă parte din ecosistemul CloudCart în România pot lua legătura cu experții Kooperativa 2.0 și CloudCart care vor propune cele mai avantajoase soluții atât pentru reselleri și afiliați, cât și pentru clienții acestora, magazinele online.
e-Commerce-as-a-Service: soluții localizate, adaptate pieței din România
Platforma CloudCart oferă din start instrumente incorporate pentru a optimiza performanța campaniilor de marketing, segmentare și vânzare prin e-mail, SMS, notificări push, pop-uri și multe altele.
Comercianții pot aplica reduceri cu cronometru sau vouchere, dispun de integrări automatizate pentru marketing pe platformele Facebook și Google, CloudCart Analytics, SEO, automatizări pentru comenzile finalizate, oferte Upsell si Cross-sell sau oferte tip pachet.
De asemenea, aceștia se pot conecta atât la marketplace-urile locale, precum eMag și OLX, cât și la cele internaționale, dar și la site-uri de comparații, așa cum este Compari.ro.
CloudCart include și sincronizări cu diferite ERP-uri și sisteme de facturare, beneficiind de integrare automată cu SmartBill, cel mai folosit soft de facturare și gestiune pe piața locală.
„Suntem foarte entuziasmați de colaborarea cu Kooperativa 2.0, care ne va ajuta să deservim comercianții locali într-un mod cât mai personalizat pentru a crea magazine online care într-adevăr captivează și fidelizează clienții. Astfel, putem oferi un ecosistem de servicii care facilitează și accelerează expunerea pe piață și vânzările pentru comercianți. Capabilitățile tehnice ale platformei noastre, numeroasele integrări și serviciile localizate, cuplate cu expertiza și know-how-ul echipei Kooperativa 2.0 oferă acel plus de valoare care face diferența pentru a avea un magazin online de succes.”, declară Nikolay Iliev, CEO și cofondator CloudCart.
Pentru procesarea comenzilor, comercianții beneficiază de modalități moderne de plată și livrare. Acestea includ utilizarea AWB-urilor automate, precum și opțiuni suplimentare pentru ridicarea comenzilor și plata la fața locului. CloudCart oferă, de asemenea, integrări automate cu Fan Courier, Cargus, Sameday, DPD, DHL pentru livrări pe teritoriul României și cu NETOPIA MobilPay, EuPlatesc.ro și servicii precum PayPal și Stripe pentru procesarea plăților prin card.
Despre CloudCart
Lansată în 2016 de către frații Nikolay și Petar Iliev în Bulgaria, CloudCart are în prezent peste 1500 de clienți unici, industriile principale fiind tehnologie, fashion și beauty.
În 2022 vânzările cumulate pe platformă au depășit 300 milioane de euro. Serviciile cele mai solicitate sunt configurarea inițială a magazinului, crearea de pagini web, UX/UI, servicii de migrare și servicii de marketing prin intermediul partenerilor.
CloudCart este lider de piață în Bulgaria. În ultimele șapte luni compania și-a dublat rata de creștere YOY de la 35-40% la 100% și țintește la 200% până la finalul anului. Traiectoria de creștere este vizibilă și din profitul lunar recurent (MRR), situat acum la $200K, cu o proiecție de peste 3 milioane de euro pentru acest an.
Compania a fost desemnată „Cel mai bun Startup” la competiția Podium Pitching Competition 2022 și a fost nominalizată ca fiind una dintre companiile tech cu cea mai rapidă creștere din Europa Centrală și de Est, la categoria Impact Stars din Deloitte Technology Fast 50 în 2020 și 2021.
CloudCart a obținut până în prezent finanțări de la New Vision 3 (NV3), ITA Group Bulgaria și Elevator Ventures (Raiffeisen Bank International) pentru dezvoltarea platformei și extinderea în noi piețe din Europa Centrală și de Est.