“Vine, vine primăvara, Knorr dă premii în toată ţara !”
Odata reintalniti, Knorr si Brands & Bears au hotarat sa cante despre primavara si sa le dea romanilor mii de motive sa faca acelasi lucru.
Noua campanie Knorr este construita in doua valuri de comunicare.
Mai intai, le oferim romanilor toate cele de trebuinta pentru un Pasti plin de bucurie si belsug. Valul doi al promotiei vine sa prelungeasca bucuria romanilor: e primavara, sa ne bucuram de soare si aer curat impreuna cu cei dragi si fireste, cu Knorr.
Mai pe scurt, in primul val Knorr dă miei în toată ţara pentru ca-n valul doi să continue cu premii specifice ieşitului la iarbă verde.
Knorr a scos la bătaie un număr impresionant de premii astfel încât se poate spune cu uşurinţă că pe durata campaniei în toată ţara plouă cu premii.
“Campaniile Knorr sunt recunoscute ca fiind unele foarte, foarte generoase. Knorr si-a obisnuit deja consumatoarele cu premiile substantiale pe care le ofera. Prin urmare, nu puteam sa dezamagim acum. Cred ca trebuie remarcat insa ca ultima campanie are o alta abordare. Ne-am orientat mai mult catre nevoile “imediate” ale consumatoarelor noastre, incercand insa sa nu pierdem “pe drum” din emotional. Mesajul final este unul simplu si foarte bine prins in realitate: Knorr le face romanilor primavara mai bogata si mai frumoasa”. – spune Cristina Lambru, Director de Creatie la Brands & Bears.
Campania Knorr, implementată de cei de la Brands & Bears, beneficiază de o promovare naţională şi este susţinută prin spot tv, spot radio, postere şi numeroase machete de presă.
Echipele care au făcut ca-n toată ţara să plouă cu premii sunt formate din: Marius Barbu – Category Manager si Maud Zenide – Brand Manager din partea Unilever si Cristina Lambru – Creative Director, Anda Runtag – Art Director, Adina Stanescu – Copywritter, Vlad Leonard – DTP, Codruta Pirvuletu – Account Executive, Claudia Mihai – Account Manager din partea Brands & Bears.
{mosloadposition user10}