Agentiile the Syndicate, Metromind si MakeSense PR au dezvoltat campania “Intreaba-ne!”, prin care brandul Knorr pentru bucatari al Unilever Food Solutions, divizia specializata de solutii gastronomice a Unilever, le ofera bucatarilor profesionisti, intr-un mod inedit, informatii necunoscute pana acum despre produs.
Campania “Intreaba-ne!” a fost gandita ca raspuns la nevoia de informare a consumatorilor cu privire la agricultura, produsele, ingredientele si procesele de productie care stau la baza produselor Knorr pentru bucatari.
Campania este prima initiativa prin care o companie de food service se deschide catre bucatari, oferind raspunsuri la intrebarile acestora. “Intreaba-ne!” este construita sub forma unei conversatii prietenoase, transparente si deschise, in care subiectul comun de discutie dintre bucatarii profesionisti si bucatarii Unilever Food Solutions este Knorr pentru bucatari.
“Intreaba-ne!” este prima etapa din campania de relansare a brandului Knorr pentru bucatari, urmand ca dupa cele doua luni de conversatie cu bucatarii profesionisti, produsele sa fie prezentate in a doua etapa a campaniei, “Testeaza-ne!”.
Mediile pe care este declinata campania sunt: online, prin site-ul www.knorrpentrubucatari.ro, print, PR si trade, scopul fiind acela de a vorbi deschis cu operatorii de tip HoReCa si bucatarii profesionisti prin toate canalele la care acestia au acces, pentru a-i informa cat mai corect si complet despre brandul Knorr pentru bucatari.
Campania “Intreaba-ne!” se adreseaza atat bucatarilor profesionisti, cat si tuturor celor interesati sa puna intrebari despre produsele Knorr pentru bucatari pe site-ul www.knorrpentrubucatari.ro.
Un alt instrument prin intermediul caruia se comunica cu targetul in cadrul campaniei este Ghidul Miturilor, o colectie de raspunsuri pentru cele mai frecvente intrebari primite pana in prezent din partea consumatorilor si a bucatarilor profesionisti din intreaga lume. Ghidul poate fi descarcat de pe www.knorrpentrubucatari.ro.
Prin intermediul site-ului, bucatarii profesionisti romani pot intreba tot ce vor sa stie despre produsele Knorr pentru bucatari si pot interactiona unii cu altii, facand schimb de experiente in domeniul culinar.
“Preocuparea pentru nevoile locale ale bucatarilor profesionisti din lumea larga este, de fapt, motivul lansarii acestei campanii prin care, pe de o parte, suntem pregatiti sa raspundem la intrebari legate de produsele noastre si, pe de alta parte, urmarim sa cream o comunitate online de bucatari profesionisti, care fac schimb de experiente si genereza inspiratie.” – Maria Gavrilescu, Channel Marketing Leader Unilever Food Solutions.
Campania “Intreaba-ne!”, sub forma “Ask Us”, a fost gandita la nivel regional de Pastel Age Group si se implementeaza regional in Romania si Polonia. In Polonia, agentia care o implementeaza este The Change.
In Romania, agentiile care implementeaza campania sunt the Syndicate – componenta de trade, Metromind – componenta de online si MakeSense PR – componenta de PR.
Din partea the Syndicate, Vali Vernea (Head of Trade Marketing), Mihaela Marcovici (Account Manager), Florin Olingheru (Art Director), Adriana Bestea (Copywriter)
Din partea Metromind, Gabriel Nedelea (Managing Director ), Manuela Ponomarenco (Senior Account Manager), Alexandru Nicolescu (Project Manager), Octavian Rizea (Internet Marketer), Ionut Zamfir (Senior Creative), Victor Zamfir (Senior Developer).
Din partea MakeSense PR, Raluca Bailescu (Managing Director), Cristina Blanaru (Senior PR Manager), Raluca Duta (PR Manager) si Oana Coman (PR Executive).
Din partea Unilever Food Solutions, Maria Gavrilescu (Channel Marketing Manager).