KLM este printre liderii din industria aeriană atunci când vorbim despre integrarea social media. Având la activ mai multe campanii de succes precum KLM Surprise, KLM Tile & Inspire sau KLM Meet & Seat, compania lansează acum noua versiune a aplicaţiei Travel Predictions, cu un design nou, noi funcţii integrate şi mai multă informaţie disponibilă.
După o testare de succes în 12 ţări (SUA, Anglia, Irlanda, India, Malaezia, Singapore, Filipine, Norvegia, Suedia, Danemarca, Finlanda şi Italia) începând cu luna aprilie a acestui, noua versiune a KLM Travel Predictions va fi lansată acum pe 11 noi pieţe (România, Brazilia, Canada, Africa de Sud, Ecuador, Panama, Peru, Elveţia, Polonia, Ungaria, Cehia).
Aplicaţia KLM Travel Predictions funcţionează pe un principiu foarte simplu. În urma analizării activităţii tale pe reţeaua de socializare Facebook, aplicaţia îţi poate sugera destinaţii de călătorie care ţi-ar plăcea şi despre care nu ştiai până acum. KLM oferă astfel sugestii de călătorie originale şi personalizate, bazate în totalitate pe detaliile personale şi hobby-urile utilizatorilor.
Sugestiile au la bază mii de evenimente ce se derulează pe tot mapamondul şi, analizând în paralel preferinţele utilizatorilor transpuse în activitatea din social media, aplicaţia poate veni cu idei de călătorie foarte interesante pentru aceştia şi grupul lor de prieteni.
“Dorim să continuăm această implicare a noastră pe linia de social media şi chiar să depăşim succesele pe care le-am înregistrat cu campanile KLM din trecut. Cheia succesului în cazul social media este să ai un scop bine definit şi să fii dedicat clientului. Vom putea oferi acum utilizatorilor Facebook o experienţă personalizată a planificării călătoriilor prin intermediul KLM Travel Predictions”, a declarat Alexandru Dobrescu, Country Manager Air France KLM România.
Aplicaţia poate fi accesată pe websitul dedicat www.travelpredictions.com.
Urmăriţi KLM pe Facebook la //facebook.com/klm.ro.