Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Kiwi introduce Price Lock – Clienții pot bloca prețul zborului și plăti mai târziu

Kiwi.com logo

Kiwi.com, una dintre cele mai importante companii de travel tech, a introdus o nouă opțiune pentru clienți: Price Lock le permite acestora să înghețe prețul unui bilet de avion pentru până la 72 de ore fără a plăti întreaga sumă imediat. Această inițiativă face parte din angajamentul pe termen lung al Kiwi.com de a oferi experiențe lipsite de stres pentru călătoriile clienților săi.

Noul hack de călătorie va fi în special folositor celor care vor să profite de ofertele companiilor aeriene, dar ar avea nevoie de timp în plus pentru a lua o decizie. Opțiunea Price Lock blochează prețul biletului pentru 3 zile astfel încât, în cazul în care în acest timp prețul crește, clientul nu plătește nimic în plus. Dacă, pe de altă parte, prețul scade, clientul va plăti mereu prețul mai mic, indiferent de suma din Price Lock. Datele inițiale de la lansarea serviciului arată un trend încurajator: peste jumătate (56.6%) dintre clienții care au ales Price Lock și-au finalizat rezervarea la prețul rezervat original.

Kiwi.com logo

Michal Šindelář, VP Consumer Product la Kiwi.com, evidențiază natura dinamică a industriei, cu precădere în ceea ce privește prețurile, declarând: „Price Lock este răspunsul nostru la reducerea uneia dintre emoțiile asociate cumpărării biletelor de avion: le oferă clienților acel timp necesar pentru a-și evalua decizia de a cumpăra și de a pune la punct detaliile. Cu această blocare a prețurilor pentru 72 de ore, aceștia economisesc, în medie, 24 de euro.”

Prețuri dinamice: o provocare în cumpărarea biletelor de avion

Companiile aeriene adoptă de regulă prețuri dinamice, schimbând costurile în funcție de cerere și disponibilitatea acestora pentru a maximiza profiturile. Astfel, clienții pot plăti cu până la 30% sau chiar mai mult în plus pentru un bilet în decursul unei singure săptămâni. Mai mult, prețurile pot crește cu până la 50% în vârfurile de sezon, comparativ cu alte perioade. Cele mai importante creșteri apar, de regulă, în cele 14 zile de dinainte de data plecării. Price Lock este creat pentru a le oferi clienților un avantaj – blocarea prețurilor curente, evitând viitoare creșteri, și asigură un proces calm de luare a deciziilor.

Bilete fără servicii adiționale

Pentru a utiliza acest serviciu, clienții plătesc un avans de 10% din valoarea biletului. În cazul în care prețul crește (până la o limită de 200 de euro) înainte de expirarea rezervării, aceștia plătesc prețul original, mai mic. În cazul în care prețul scade, aceștia beneficiază de cel nou, mai mic. În prezent, Price Lock se aplică doar pentru prețul biletului de avion, din cauza politicilor liniilor aeriene ce variază de la caz la caz, iar Kiwi.com nu poate garanta prețuri fixe pentru servicii suplimentare, precum bagaje sau asigurare de călătorie.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.