– o competitie de scurtmetraj pentru sustinerea “Campaniei impotriva cancerului la san”
Sub deviza “Află că eşti bine!”, AVON Cosmetics România şi Kinofest, primul festival de film digital din România, organizează competiţia de scurtmetraje “AVON Movie for Life”. Participanţii pot trimite creaţiile lor până duminică, 4 octombrie, accesând adresa AvonMovieForLife.Transfer.ro.
Primele trei cele mai bune scurtmetraje vor fi recompensate cu premii în valoare totală de 3.000 de euro.
Cea de-a treia ediţie a Festivalului Internaţional de Film Digital Kinofest, programată să se desfăşoare la sfârşitul lunii octombrie (22 – 24 octombrie), la The Light Cinema, va găzdui anul acesta o competiţie specială dedicată “Campaniei împotriva cancerului la sân”.
“AVON Movie for Life” provoacă realizatorii români de film, fie ei profesionişti, studenţi sau amatori, la crearea unui scurtmetraj cu o poveste puternică, emoţionantă, care să ilustreze cât mai bine mesajul “Află că eşti bine”. Filmele trebuie să fie originale, să respecte tema concursului şi să nu depăşească 7 minute.
Creaţiile admise în competiţie vor putea fi vizionate şi votate online de către public timp de 2 săptămâni (între 5 şi 20 octombrie), urmând ca pe 22 octombrie acestea să fie evaluate de un juriu profesionist.
În final, scurtmetrajele vor rula în deschiderea Festivalului Internaţional de Film Digital Kinofest, în timp ce primele trei cele mai bune filme vor fi desemnate prin media notelor acordate de public şi, respectiv, de juraţi.
Cei care doresc să participe la “AVON Movie for Life” pot trimite filmele lor până pe 4 octombrie prin intermediul canalului dedicat de pe Transfer.ro – AvonMovieForLife.Transfer.ro; sau prin poştă, pe suport CD sau DVD, la adresa OP 22, CP 126, Bucureşti.
Mai multe informaţii despre “AVON Movie for Life”, dar şi legate de celelalte trei competiţii consacrate din cadrul Festivalului Internaţional de Film Digital Kinofest, “Animaţie”, “Ficţiune” şi “Micromovie”, se regăsesc pe website-ul festivalului Kinofest.com.
Kinofest este primul festival de film digital din România. Având misiunea de a promova artele în rândul publicului prin intermediul filmului independent, al creaţiei video şi new media, Kinofest îşi propune să susţină tinerii producători şi artişti de film, dar şi creaţiile lor – film, muzică şi producţii vizuale.
“Campania împotriva cancerului la sân” a fost iniţiată în 2002 de Avon Cosmetics România, reuşind până în prezent să educe şi să facă conştiente de gravitatea bolii mai mult de 80% din femeile care trăiesc în România. Mai mult decât atât, fondurile strânse din vânzarea produselor dedicate au fost donate către fundaţii, pentru finalizarea de proiecte precum Unitatea “Diagnostic Mobil – Sân şi Col Uterin” şi un spital de oncologie modern în Timişoara.
În 2006, sub deviza “1 din 8 femei”, campania a ilustrat într-un mod inovativ faptul că oricare femeie din opt poate dezvolta cancer la sân. Campania a avut un impact foarte puternic, şocând prin mesajul direct şi a adus rezultate foarte bune în termeni de awareness şi vânzare produse dedicate.
Din 2007, comunicarea a fost dusă un pas mai departe, pentru a convinge femeile să meargă la un control medical. Astfel, a fost dezvoltată campania “Află că eşti bine”, purtând un mesaj care îndeamnă la acţiune, pozitiv.
{mosloadposition user10}