Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Kinecto va invita intr-o vacanta virtuala in Tenerife, pe noua platforma online www.carlsberg.ro

Agenţia de comunicare digitală Kinecto a implementat în mediul online, prin intermediul unui website interactiv, campania Carlsberg – ,,Probabil cea mai bună vacanţă din 2010”. Site-ul www.carlsberg.ro recreează atmosfera unei vacanţe de vis, în Tenerife. Vizitatorii au şansa să câştige una dintre cele şase excursii în insula exotică, precum şi numeroase alte premii, prin participarea la jocurile online. Promoţia se desfăşoară până pe data de 15 septembrie 2010.

Atunci când deschid site-ul, vizitatorii sunt întâmpinaţi la bordul unui vapor de unde pot vedea la orizont destinaţia promisă şi au posibilitatea să opteze pentru activitatea preferată pe insulă.

,,Site-ul Carlsberg invită utilizatorii într-o vacanţă exotică în mediul online şi aduce o serie de inovaţii tehnologice, pentru a optimiza experienţa în timpul navigării pe website”, spune Radu Ionescu, General Manager Kinecto. „Spre exemplu, sunetele sunt sensibile la mişcarea mouse-ului, iar atunci când cursorul se apropie de elicopter sau de ski-jet sunetul specific acestora porneşte”, explică acesta.

Cei care accesează site-ul pot intra într-o cursă cu skijet-ul, în cadrul căreia trebuie să adune sticle de bere Carlsberg, dar şi să evite rechinii pentru a câştiga cursa.

Mai mult, vizitatorii www.carlsberg.ro îşi pot saluta prietenii din concediul virtual, trimitându-le o vedere personalizată cu propria poză, în care sunt ameninţaţi de un rechin.

Premiul cel mare este una dintre cele şase vacanţe în Tenerife, puse în joc în cadrul promoţiei Carlsberg. În acest fel, şase dintre participanţii la promoţie sau dintre vizitatorii activi ai site-ului vor avea şansa să trăiască experienţa excursiei în insula exotică în mediul offline, alături de doi prieteni.

Echipele care au lucrat la dezvoltarea proiectului:

Kinecto

Client Service: Andreea Toma (Junior Account Manager)
                           Ionela Buta (Client Service Director)
Art Director: Florin Ciobanu
3D & Flash: Stefan Gradinar, Emilian Stanescu
Programare: Laurentiu Ilie
Strategic Planning: Elis Iaia, Radu Ionescu
Copywriting: Stefan Perju

Carlsberg

Doron Zilberstein – VP Marketing
Mihaela Necula – Senior Brand Manager Carlsberg

Tempo Advertising

Diana Stancu – Account Director
Alexandru Covrig – Art Director
Luisa Leizeriuc – Copywriting

Bucuresti, 23.08.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.