Campania Tuborg Sound, semnată de Kinecto, agenţia de comunicare digitală din cadrul Tempo Creative Group, a câştigat premiul cel mare la categoria Best Online Campaign, la Ro WebCampaign Awards. Competiţia se desfăşoară în fiecare an, în cadrul RoNewMedia 5.0.
Agenţia Kinecto a avut în total trei nominalizări în cadrul competiţiei, pentru campaniile Tuborg Tropical, Avon Sun şi Tuborg Sound.
„Mă bucur că am câştigat marele premiu cu o campanie care nu este "de festival". Mă bucur că am demonstrat că digitalul nu trebuie să joace la masa piticilor ci joacă un rol strategic în campanii integrate”, a declarat Radu Ionescu, CEO Kinecto.
RoNewMedia este cel mai important eveniment dedicat industriei digitale, aflat în prezent la cea de-a 5-a ediţie. Evenimentul se desfăşoară pe parcursul a două zile, 9 şi 10 noiembrie 2010 la Crystal Palace Ballrooms. Competiţia Ro WebCampaign Awards recunoaşte cele mai reuşite campanii şi proiecte din industria online, advertising şi social media.
Tuborg Sound este o platformă online de descoperire şi susţinere a muzicii din noul val, prin care artiştii îşi pot promova în mod gratuit muzica, iar consumatorii pot descoperi, urmări şi asculta muzica preferată.
Comunitatea Tuborg Sound numără în prezent 20.000 de membri care ascultă muzica celor peste 150 de artişti înscrişi, sau le urmăreasc ştirile, pozele şi agenda concertelor. Cel mai important feature este playerul audio personalizabil, cu ajutorul cărora vizitatorii îşi pot customiza listele de redare cu artiştii favoriţi, la fel ca într-un player audio de desktop.