Kinecto rămâne în topul celor mai premiate agenţii de comunicare digitală din România, obţinând la ultima ediţie Webstock locul I la categoria "Proiecte Speciale" pentru "Ştii Banking" (BCR), locul I la categoria "campanii Blogging" pentru proiectul "LG Cinema 3D" (LG) şi locul II pentru proiectul "Street Karaoke cu Smiley" (Avon).
"Mă bucur că am câştigat premii pentru clienţii noştri mari şi proiecte lor reale şi de impact. Întotdeauna am crezut că poţi şi trebuie să faci creaţie de calitate pe clienţii de bază şi nu să iţi manifeşti ego-ul pe mici SRL-uri şi muzee ca să câştigi premii" a declarat Radu Ionescu, Creative Director Kinecto.
„Ştii banking” propune o idee proaspătă, o abordare nouă în educaţia financiară. S-a pornit de la ideea jocului „Ştii şi câştigi”, transfomată în „Ştii banking şi câştigi”, păstrând acelaşi format şi acelaşi personaj/ moderator: Mihai Călin. Ideea a fost dezvoltată apoi 360 grade: în online (printr-o aplicaţie video interactivă plus facebook), la radio şi pe TV (pastile de 5 minute difuzate pe ProTV). Mecanismul jocului e simplu: cu un cont pe www.stiibanking.ro, intri în concurs şi în 3 minute trebuie să răspunzi la 10 întrebări despre servicii, produse şi activităţi bancare. În doar 1 lună, peste 1 milion de vizitatori au intrat pe site şi peste 4 milioane de internauţi români au fost expuşi la mesajele campaniei, atraşi de formatul interactiv şi de ideea concursului.
Proiectul "LG Cinema 3D" a atras în competiţie patru bloggeri pasionaţi de tehnologie, Cristian Manafu, Victor Kapra, Dan Dragomir şi Costin Cocioabă. Aceştia au fost invitaţi să explice, în faţa camerei de filmat, cum percep beneficiile produsului: noile televizoare LG 3D, în timp ce, în paralel, Vlad Craioveanu cu greu făcea faţă problemelor ridicate de televizoarele cu tehnologie 3D convenţională. Au rezultat patru spoturi haioase, postate pe cinemalg.ro, unde fanii, mobilizaţi de cei patru bloggeri, au votat filmuleţul favorit. Din competiţia strânsă spotul lui Costin Cocioabă a fost desemnat în final”Cel mai popular film”. Campania a înregistrat peste 10.000 de vizualizări ale spoturilor și aproape 1500 de voturi, cu un reach estimat la 140.000 utilizatori.
"Street Karaoke cu Smiley" a fost ideea menită să genereze awareness în jurul platformei Avon Connects lansată anul trecut. Aceasta s-a concretizat în realizarea unui filmuleţ avându-l în centru pe Smiley. Artistul apare ca din întâmplare pe stradă, în locul unde, atraşi de câteva microfoane şi un ecran, trecătorii se prind în joacă în ritm de karaoke. Se lasă cu distracţie, baloane de săpun şi multă voie bună. Într-un cuvânt, un viral reuşit care a atras peste 40.000 vizualizări pe youtube.