Kinecto, agenţia de comunicare digitală din cadrul grupului Tempo, a fost premiată cu IAB Mixx Award, la categoria Brand Awareness & Positioning , pentru campania Tuborg Party Manager. Premiile IAB au fost acordate pentru prima dată în România, în cadrul Galei de premiere ce a avut loc aseară, în încheierea evenimentului RoNewMedia 6.0.
“Ne bucuram că am reuşit să continuăm seria premiilor anuale cu Tuborg, care este unul dintre cei mai premiaţi clienţi ai noştri, aproape toate campaniile implementate pentru Tuborg se remarcă şi sunt recunoscute pentru creativitate şi eficienţă. Mulţumim echipei de comunicare Tuborg pentru încrederea pe care ne-o acordă mereu, este un client care ne provoacă mereu să fim creativi, entuziaşti şi inovativi. Suntem mândri de notorietatea online a campaniei Toborg Party Manager, pe care am reuşit să o construim împreună.”, a declarat Radu Ionescu, Creative Director Kinecto
Premiile Mixx se acordă în cadrul unei competiţii organizate de IAB, Asociaţia Industriei de Marketing şi publicitate online din România şi răsplătesc dezvoltările şi execuţiile creative, gândirea strategică şi eficienţa campaniilor implementate în mediul online.
Astfel, Tuborg Party Manager s-a remarcat pentru promovarea atributelor de brand ale brandului în mediul online.
Campania „Tuborg Party Manager”, premiată şi la alte competiţii naţionale, şi-a propus să reamintească tinerilor vitalitatea caracteristică vârstei şi să premieze, într-o manieră inedită, dorinţa acestora firească de distracţie şi petreceri cu un job de invidiat, acela de Party Manager la Tuborg România.