Agenţia de marketing digital Kinecto Isobar pune pe punctul pe unul dintre cele mai importante “I”-uri ale vieţii cotidiene, de business, economice şi politice din România: corupţia. Lansat cu ocazia Nopţii Muzeelor, Muzeul Corupţiei poate fi vizitat online, pe www.MuzeulCoruptiei.ro.
El găzduieşte Galeria Şpăgilor, în care puteţi găsi illustrate cele mai cunoscute şpăgi din România, şi Testul Şpăgilor, care pune la încercare cunoştinţele oricui în materie de corupţie.
Proiectul se concentrează pe cel mai frecvent întâlnit act de corupţie din ţară noastră: Şpaga. “Unele şpăgi au fost atât de incredibile, încât nu-ţi dai seama dacă sunt adevărate sau inventate: de la milioane de euro până la o oaie sau… apă minerală. Valoarea atât de neînsemnată a unor şpăgi şi perseverenţă cu care se ia şpagă, în condiţiile în care zi de zi apare câte o ştire cu cineva arestat pentru asta, au fost un semnal de alarmă pentru noi: se ia şpagă ca stil de viaţă,” a declarat Denisa Armașu, Senior Copywriter – Kinecto Isobar.
Pe www.MuzeulCoruptiei.ro cei interesaţi vor găsi ilustrate atât şpăgi reale, cât şi şpăgi fictive, şi astfel pot uşor verifica dacă imaginaţia aleşilor a întrecut-o pe cea a creativilor din spatele proiectului. Pentru realizarea Muzeului, creativii Kinecto Isobar au studiat zeci de cazuri şi au ales cele mai incredibile şpăgi: Şpagă în cimitir, Tablouri şi lingouri, Şapte uşi de la Buhuşi, Pod în Comuna Şanţ, fiind doar câteva dintre lucrările expuse.
De asemenea, Muzeul Corupţiei poate fi vizitat şi virtual – printr-un video 360° pe YouTube: experienţa este disponibilă de pe telefonul mobil, iar vizitatorii pot îndrepta telefonul în orice direcţie, că să descopere toate lucrările prezentate.
Mai multe informaţii puteţi găsi şi pe pagină de Facebook a proiectului – www.facebook.com/MuzeulCoruptiei.
Muzeul Corupţiei se bucură de susţinerea lui Nicuşor Dan şi a Uniunii Salvaţi Bucureştiul.
Echipa care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din Denisa Armașu – Senior Copywriter, Silvia Marinescu – Copywriter, Alexandra Cîrstean “Kadna” – Ilustrator, Marius Vlad – Senior Art Director, Mădălina State – Account Manager, Oana Pohrib – Community Manager, Alexei Mărășteanu- Senior Programmer și Laura Ulea – Deputy Managing Director din partea agenției Kinecto Isobar, Carmen Simion – New Business Director Dentsu Aegis Network, Daniel Toma – Web Developer, Iustin Vădana – Managing Partner, din partea Land of Web cu suportul agențiilor iProspect și Carat, parte a Dentsu Aegis Network.
Despre Kinecto
Fondată în 2002, Kinecto este una dintre cele mai importante agenții de comunicare digitală din România. Începând cu 2013 Kinecto este parte din Isobar, agenția globală digitală fără frontiere, care reunește 4000 de specialiști în birourile din 44 de țări. Kinecto îmbină cu succes creativitatea, strategia, tehnologia și expertiza brand commerce pentru a conecta în mod eficient brandurile cu consumatorii lor.
Despre Dentsu Aegis Network
Dentsu Aegis Network inovează modul în care brandurile sunt construite pentru clienții săi prin expertiza și capacitățile sale excepționale de media, digital și comunicare creativă.
Cum consumatorii sunt din ce în ce mai conectați, printr-o multitudine de dispozitive, această nouă eră de convergență mass-media prezintă numeroase oportunități precum și un eco-sistem nou cu medii complexe.
La nivel mondial, Dentsu Aegis Network ofera clienților servicii de expertiză în media, comunicare digitală și servicii de creație publicitară. Grupul operează în 132 de țări din întreaga lume, cu peste 27.000 de specialiști dedicați.
Dentsu Aegis Network activează în România cu șase branduri: Carat, Vizeum (agenții de media), Kinecto Isobar (agenție de digital advertising), iProspect (digital performance) Posterscope (publicitate OOH), Amplifi (CE E).