Cu experienţa a peste 7 ani in servicii de comunicare interactivă, Kinecto va beneficia de resursele de know how create in cadrul companiilor din grupului TEMPO, propunându-şi să redefinească lumea digitală.
TEMPO Creative Group anunţă intrarea companiei Kinecto în cadrul agenţiilor sale specializate printr-un parteneriat care marchează o premieră pe piaţa de comunicare din România – o agenţie independentă de comunicare digitală se alătură unei grup independent de companii specializate de comunicare pentru a maximiza împreună valoarea adăugată oferită clienţilor. Kinecto îşi propune să ofere servicii specializate de „digital interaction” clienţilor tuturor agenţiilor din cadrul Tempo Creative Group şi să adreseze nevoia de dezvoltare a pieţei de specialitate prin soluţii inovative. Compania este deţinută de Radu Ionescu în proporţie de 50% şi Dragoş Grigoriu în proporţie de 50% şi estimează anul acesta venituri provenite din consultanţa în comunicare digitală de 1 milion de euro.
„Interesul Tempo pentru new media este aproape la fel de vechi ca vârsta agenţiei. În 1999 Tempo participa cu succes la Golden Drum în categoria „self promo” cu o prezentare interactivă a agenţiei, într-o vreme în care cuvântul „interactive” în sine se bucura de foarte puţină notorietate în Romania. Interesul nostru pentru această specialitate a fost unul constant, însă s-a materializat abia acum printr-un parteneriat cu un antreprenor creativ şi o companie care are un portofoliu impresionant de proiecte. Kinecto este compania care răspunde acestor criterii iar Radu Ionescu este antreprenorul alături de care TEMPO Creative Group îşi propune să redefinească lumea digitală şi să ofere valoare consumatorului care explorează această lume”, a declarat Dragoş Grigoriu, Preşedinte TEMPO Creative Group.
„Kinecto este una din cele mai experiementate agenţii de comunicare interactivă din România, cu sute de campanii şi proiecte construite local sau chiar internaţional, cum este cazul comunităţii aigrijadetine.ro creată pentru Garnier. De altfel, experienţa locală şi mai ales internaţională mi-a arătat că viitorul stă în campaniile integrate, în care digitalul are un loc foarte important şi nu poate fi tratat 100% separat de restul comunicării. Ca antreprenor, am fost întotdeauna deschis la oportunităţi aşa că am hotărât intrarea în parteneriat cu grupul TEMPO, alaturi de care suntem pregătiţi să învăţăm şi să implementăm proiecte mai provocatoare pentru noi, clienţi şi industrie, care să redefinească noţiunea de interactive", a declarat Radu Ionescu, managing partner Kinecto.
{mosloadposition user10}