Kinecto a dezvoltat ZappiStore, o platformă online de cercetare de piață care ȋși propune să “democratizeze” această ramură a marketingului, făcând-o mult mai accesibilă pentru companiile mici și mijlocii, care nu ȋși permit finanțarea unor studii clasice de research. Mizând pe metodologii verificate și beneficiind de know-how de la companii recunoscute in cercetarea de marketing, ZappiStore oferă companiilor care doresc sa facă cercetare de piață în UK, Australia și Statele Unite un beneficiu real și imediat, dându-le posibilitatea de a obține un răspuns relevant de la publicul tință pentru o fracțiune din prețul normal și ȋntr-un timp record de câteva ore.
ZappiStore se lansează cu trei produse: New Product Development, Creative Testing și Choose It, o colecție de aplicații de cercetare ce acoperă metodologii profesionale precum testare campanii creative, dezvoltare de produs, poziționare de brand etc. Ce este nou și diferit față de procesul clasic de cercetare este faptul că aceste studii sunt dezvoltate și moderate ȋn intregime online, iar rezultatele sunt livrate rapid ȋntr-un raport interactiv dezvoltat ȋn jurul ȋntrebarilor cheie la care se cauta un raspuns.
În luna martie, la numai câteva zile după lansare, ZappiStore a primit Award for Research Distinction din partea ARF (Advertising Research Foundation, New York), cea mai importantă instituție de cercetare din SUA) și, de asemenea, a fost proiectul câștigător al Insight innovation Competition Award, competiție ținută ȋn cadrul conferinței Insight Innovation Exchange, din Brazilia.
Radu Ionescu, Creative Director Kinecto România:
„ZappiStore e un proiect care ne-a ținut de multe ori cu sufletul la gură, în teleconferințe decalate după orele de lucru ale partenerilor și din care am învățat multe despre depășirea problemelor în dezvoltarea online. Pentru că am știut de la început că trebuie să livrăm un produs ale cărui principale trăsături sunt simplitatea și eficiența pentru utilizator, iar acestea fac lucrurile din spate cu atât mai complicate. Sper să avem în curând și pe piața românească astfel de produse care să ușureze munca agențiilor. ”
Cătălina Cernica, Managing Director Spring Research și Director ZappiStore:
„Kinecto ne-a oferit flexibilitatea și inputul de care aveam nevoie pentru dezvoltarea platformei. ZappiStore e un proiect ambițios, cu multe părți în mișcare, care a ridicat milioane de întrebări și probleme în procesul de dezvoltare, deci aveam nevoie de un partener care nu doar să execute o idee, ci să fie pro-activ și implicat în proces. Sunt foarte fericită ca am ocazia sa lucrez din nou cu Radu și echipa lui, chiar dacă, de data asta, cele mai multe emailuri sunt în limba engleză. Am putea spune că am construit încă un studiu de caz fericit al unei agenții românești, livrând peste așteptări într-o piață mult mai mare și mai competitivă decat a noastră.”
Proiectul este susținut de profesioniști de top în domeniul cercetării: Spring Research, specialiști în cercetare de piată, Intellection Software, specialiști în automatizarea cercetărilor de piață și SwissPeaks, experți în dezvoltarea sondajelor online. Pentru un timp de livrare a rezultatelor mai eficient, ZappiStore a incheiat un parteneriat cu SSI, lider global în paneluri de consumatori, cu acces la eșantioane largi de respondenți, necesare pentru un răspuns rapid.
Identitatea și site-ul www.zappistore.com au fost dezvoltate de echipa Kinecto România formată din Mădălina State (account manager), Ionuț Dorobanțu (chief programmer), Sorin Sfetcu (strategic planner), Mihai Dumitru (senior strategic planner), Ștefan Perju (copywriter), Octavian Arnăut (designer), Marius Vlad (designer), Radu Ionescu (creative director),
Echipa ZappiStore a fost formata din Tom Holliss (Head of Technology), Steve Phillips (CEO), Catalina Cernica (Director), Dave Birch (Director) și Matt Eagle (Director).
{mosloadposition user9}