Kinecto, agenţia de comunicare digitală din cadrul Tempo Creative Group, a câştigat patru premii la Internetics 2011, cu două campanii: Tuborg Party Manager şi “Tu cum vezi lumea în 2015?”. Tuborg Party Manager a fost campania interactivă desemnată câştigătoare a secţiunii FMCG – Băutură şi, de asemenea, a fost premiată la secţiunea FMCG – Băutură.
“Tu cum vezi lumea în 2015?”, campania interactivă de promovare pentru Groupama a câştigat la secţiunea “Servicii financiare şi real estate”, dar a fost premiată cu bronz şi la categoria “Webvertiserul anului”.
Radu Ionescu, Creative Director Kinecto a declarat: ”Ne bucurăm că dovedim constanţă în creativitate şi eficienţă – deja Tuborg este premiată la a doua ediţie consecutivă a Internetics. Suntem mândri că am demonstrat eficienţă prin creativitate într-un domeniu considerat puţin mai ‘sec’ şi că am luat două premii pentru campania Groupama “Tu cum vezi lumea în 2015 – care a ‘teleportat’ 1 din 6 romani de pe Facebook. Mulţumim clienţilor pentru sprijin şi încredere în ideile noastre”.
Tuborg Party Manager a transformat pentru o perioadă limitată de timp website-ul tuborg.ro într-o platformă de recrutare a unui ambadasador de brand, din rândul publicului tânăr, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 24 de ani. Recrutarea a luat forma unei competiţii interactive, în cadrul căreia candidaţii aveau de trecut cu success cinci probe, cu ajutorul reţelelor sociale. De altfel, social media a jucat un rol foarte important în promovarea campaniei: voturile se făceau prin like-uri, una dintre probe a fost crearea şi popularizarea unui eveniment pe Facebook, iar campania a beneficiat de o aplicaţie de Facebook dedicată – Tuborg Party Animal. În plus, întreaga campanie a fost însoţită de opţiunea de sharing pe principalele reţele sociale.
Rezultatele campaniei au fost unele impresionante: 300.000 de internauţi au vizitat site-ul campaniei, dintre care 170.000 au participat la testele de recrutare, iar 50.000 au interacţionat cu widget-urile de Facebook şi au împărtăşit mesajele campaniei prin like, recommend, attend event sau share. Numărul total de internauţi la care au ajuns mesajele campaniei este de 5 milioane.
“Tu cum vezi lumea în 2015”, campania Groupama a pornit de la provocarea adresată agenţiei în 2010, de a plănui o campanie de awareness pentru noul produs al companiei – asigurare de viaţă cu o componentă investiţională pe 5 ani. Echipa Kinecto a dramatizat ideea de investiţie pe 5 ani pentru a creşte implicarea emoţională a publicului ţintă şi a dezvoltat o platformă care ilustra Internetul, aşa cum va arăta el peste 5 ani, în 2015.
Componenta principală a campaniei, aplicaţia “Facebook în 2015”, prezenta un profil futurist, unde statusurile utilizatorilor erau transpuse în 2015. Spre exemplu, unele dintre statusuri enunţau: “Particip la evenimentul de reciclare ipad-uri” sau “M-am întregistrat la workshopul de teleportare”.
Campania a devenit virală din primele zile, cu aproape 200.000 de accesari ale aplicaţiei de Facebook în primele 48 de ore de la lansare. 300.000 de oameni au accesat aplicaţia în 3 săptămâni, la acel moment, 1 din 6 utilizatori de Facebook se teleportase pe Facebook.
Website-ul campaniei, www.in2015.ro a avut peste 200.000 de utilizatori unici, iar numărul total de internauţi români la care a ajuns mesajul campaniei este de 2,65 milioane.