Kinecto, compania specializată în comunicare interactivă din cadrul Tempo Group, a avut patru campanii web 2.0 câştigătoare în cadrul galei premiilor Webstock 2009. Reprezentanţii Kinecto au câştigat de două ori locul întâi la categoriile Social Networking şi User Generated Content (Brand Projects) prin campanile <Concurs LG>, respectiv <Profinete.ro "Fineţea este noua eleganţă!"> . Tot la categoria User Generated Content( Brand Projects), Kinecto a obţinut şi locul 3 cu proiectul < L’Oreal Centenar – “România, eşti frumoasă!>. Nici la categoria Virals, Kinecto nu a lipsit de pe podium, câştigând locul 3 pentru campania <Bigger Balls>.
"Webstock este probabil cea mai efervescentă reuniune anuală a oamenilor din online şi social media din România – aşa că ne bucurăm cu atât mai mult sã ne fie validate proiectele fãcute pentru clienţi inovatori ca LG, Avon, Round the World Travel sau L’Oreal", a declarat Radu Ionescu, Managing Partner Kinecto.
Campania “Concurs LG”, dezvoltată în perioada mai-iunie 2009, cu scopul de a promova televizorul LCD LH 5000, a fost una dintre cele mai discutate campanii ale anului, iar conform statisticilor ZeList.ro, în perioada campaniei, LG a fost cel mai vizibil brand în online, iar produsul LG LCD LH 5000 cel mai căutat produs online, conform Price.ro. Pentru a transforma proiectul LG într-un success, specialiştii Kinecto au pornit de la faptul că majoritatea bloggerilor au acuzat de-a lungul timpului lipsa de flexibilitate din partea organizatorilor în ceea ce priveşte tematica şi modul de desfăşurare a concursurilor şi campaniilor online. Astfel, pornind de la cinci televizoare ce urmau să fie oferite ca premii, s-a dezvoltat o campanie în cadrul căreia patru bloggeri s-au întrecut spre a genera cel mai interesant concurs.
Cel de-al doilea proiect cu care Kinecto a câştigat locul întâi la Webstock – categoria User Generated Content, <Profinete.ro "Fineţea este noua eleganţă!">, a fost dezvoltat pentru Avon Cosmetics România şi a reuşit să trezească interesul publicului feminin, mai ales prin concursul dezvoltat pe site-ul dedicat campaniei – www.profinete.ro, în cadrul căruia vizitatoarele erau invitate să participe, prin postarea de fotografii, la concursul „Look-alike Reese Witherspoon”. Profinete.ro a reuşit să strângă în doar trei săptămâni de campanie sute de înscrieri la concurs şi zeci de mii de vizitatori.
La aceeaşi categorie, Kinecto a câştigat şi locul trei prin campania <L’Oreal Centenar – “România, eşti frumoasă!” > ce a avut în prim-plan un concurs online unde participanţii trebuiau să posteze pe site-ul www.loreal100.ro fotografii care să imortalizeze scene şi peisaje reprezentative pentru România. Concursul s-a soldat cu mai mult de 20.000 de poze înscrise de 5.500 de participanţi.
Campania “Bigger Balls”, cea de-a patra campanie premiată, de această dată la categoria Virals, a fost dezvoltată pentru compania de turism Round the World Travel (RWT) şi a reuşit, printr-o comunicare neconvenţională, să atragă atenţia publicului asupra ofertelor de turism “de aventură” ale companiei RWT.
{mosloadposition user10}