Caravana “Şcolăreala Kinder Joy” marchează începerea anului şcolar prin lansarea noii colecţii de jucării Kinder – „Şcolarii Năzdrăvani”
Începând cu data de 15 septembrie, timp de o lună, în fiecare weekend, 10 oraşe vor primi vizita unor mesageri deosebiţi – opt Şcolari Năzdrăvani, personaje hazlii întruchipând noua colecţie de surprize din ouăle de ciocolată Kinder Joy. Copiii vor fi puşi în diferite situaţii în care îşi pot exersa înclinaţiile, talentele, se pot juca, pot învăţa şi, mai mult, se pot regăsi (sau nu) în tipologiile personajelor. "Ne-a plăcut mult să dezvoltăm acest proiect. Când vine vorba despre copii devenim mai sensibili şi suntem atenţi la multe, multe detalii. Majoritatea suntem părinţi în echipă (client & agenţie) şi cred că am reuşit să creăm un eveniment care va surprinde şi copiii, şi părinţii.” spune Alina Damaschin, Client Service Director la Lowe & Partners.
Caravana va fi promovată local, în fiecare oraş, prin spoturi radio şi prin construcţii speciale – imense ouă gonflabile Kinder Joy amplasate în locurile de desfăşurare ale evenimentelor vor anunţa venirea caravanei.
Evenimentele vor fi structurate în şase zone de activităţi, fiecare supravegheată îndeaproape de una sau două dintre cele opt mascote. Fiecare mascotă va fi responsabilă cu distracţia: Desen cu Gelu Frumuşelu, Dănţuială cu Ica Frumuşica, Lucru manual cu Auraş Îngeraş, Zbenguială cu Mariţa Ştrengăriţa şi Dudu Duru, Karaoke cu Lulu Trubaduru, Mini-ştiinţe cu Toto Ştie-Tot şi Lică Minte-Mică.
Părinţii vor beneficia, la rândul lor, de o zonă specială unde vor primi informaţii despre creşterea armonioasă a copiilor, despre dezvoltarea acestora în funcţie de vârstă. În plus, un psiholog le va sta la dispoziţie pentru a evalua tendinţele şi talentele prichindeilor.
Echipa care a pus la cale „Şcolăreala Kinder Joy” este alcătuită din: Zina Barbaros, Brand Manager Kinder Joy, iar de la Lowe & Partners: Andreea Chirică- Group Creative Director, Claudia Paşcu- Art Director, Simona Copil-Copywriter, Alina Damaschin- Client Service Director, Miruna Ocnărescu-Account Manager, Sorin Berniczki- BTL.
Într-o mobilizare impresionantă de forţe, două echipe vor munci simultan pentru a duce caravana în cele 10 oraşe, cu traseul:
Craiova, esplanada din faţa Teatrului Naţional – 15-16 septembrie
Ploieşti, Casa Sindicatelor – 15-16 septembrie
Timişoara, Piaţa Unirii – 22-23 septembrie
Braşov, Parcul Nicolae Titulescu – 22-23 septembrie
Oradea, Parcul Copiilor – 29-30 septembrie
Iaşi, Palatul Culturii – 29-30 septembrie
Cluj, Piaţa Avram Iancu – 6-7 octombrie
Galaţi, în faţa Casei Sindicatelor – 6-7 octombrie
Constanţa, Parcul Teatrului Ovidiu – 13-14 octombrie
Bucureşti, Parcul Herastrău, intrarea Charles de Gaulle – 13-14 octombrie
{mosloadposition user10}