Pastel, agenția de comunicare integrată, a semnat evenimentul kika de comunicare a gamei de saltele oferite de retailer, organizat într-un mod inedit de Ziua Internațională a Somnului. kika a devenit, pentru o noapte, locul bloggerilor de testare neconvențională a saltelelor, prin activități creative și un somn confortabil chiar în zona dedicată dormitoarelor în magazin.
Saltelele kika, comunicate ca fiind soluția confortabilă pentru un somn odihnitor, sub mesajul „Când ești odihnit, te trezești fericit!” au fost inspirația pentru un altfel de eveniment de testare a acestora: kika sleepover. Astfel, pentru o noapte, magazinul kika a devenit zona de confort a bloggerilor, având întreg spațiul la dispoziția lor pentru a descoperi produsele în propriul stil. kika sleepover a fost noaptea care a unit Ziua Somnului cu Ziua Fericirii, întărind mesajul comunicat și beneficiile oferite de gama de saltele.
„Evenimentul a fost o provocare pentru noi, deoarece ne-am dorit să ieșim din modul clasic de a comunica produsele unui brand și am vrut să îl transformăm într-o experiență memorabilă. Suntem bucuroși că echipa kika a avut încredere în propunerea noastră și a lăsat pentru o noapte întregul magazin pe mâinile noastre și ale bloggerilor prezenți la eveniment. Reacțiile invitaților de la eveniment și în urma acestuia, ne-au confirmat că am făcut alegerea bună și că neconvenționalul începe să câștige tot mai mult teren în fața abordărilor clasice”, a declarat Dana Nae Popa, Managing Director Pastel.
kika sleepover și-a propus să marcheze într-o manieră inedită Ziua Somnului, iar o noapte în magazin s-a dovedit a fi împlinirea visului multor invitați. De la turul magazinului în pijamale și papuci de casă, descoperirea propriei zone de confort personalizată ca un dormitor, jocurile interactive de testare a saltelei, somnul liniștit până dimineața și până la trezirea alături de un clovn pentru o zi fericită, au fost ingredientele care au transformat o noapte normală în care magazinul ar fi fost închis, într-una în care magazinul a prins viață în cel mai frumos mod.
„kika sleepover a fost un proiect îndrăzneț în care chiar și așteptările noastre au fost depășite. Ne bucurăm că echipa Pastel a avut curajul să ne provoace brieful și s-au gândit la acest mod inedit prin care am comunicat gama de saltele oferită de kika. Ne place să oferim experiențe cât mai personale consumatorilor și, de aceea, ne-am identificat imediat cu conceptul acestui eveniment pe care l-am pus la cale cu mult entuziasm și care sperăm să vină și cu a doua parte și mai surprinzătoare”, a adaugat Doina Apostolică, director magazin kika România.
Evenimentul kika sleepover poate fi văzut în imagini în acest link.
În sprijinul realizarii evenimentului i-am avut parteneri pe C&A, Samsung și BluParty.