Începând cu vara lui 2011, GolinHarris Bucureşti gestionează contul de comunicare kika, unul dintre cei mai mari retalieri de mobilier şi decoraţiuni interioare la nivel european.
„Trăim vremuri interactive, iar acest lucru schimbă ordinea, inclusiv a comunicării. Zi de zi le facem viaţa mai frumoasă consumatorilor noştri, prin produse de calitate ridicată, la cele mai bune preţuri. Este important însă ca, dincolo de această promisiune, consumatorul să ne fie partener de dialog, partener de distracţie şi, mai ales, partener în evoluţie. Echipa GolinHarris ne-a convins din prima prin maniera creativă şi integrată în care a înţeles să aplice acest model de comunicare”, spune Lars Lund, Country Manager kika România.
GolinHarris va construi şi va implementa strategia de comunicare a companiei austriece, acoperind întreg spectrul de servicii, de la media relations, evenimente speciale cu un nucleu puternic digital extins în offline, până la consultanţă şi servicii de comunicare online cu accent pe componenta de consumer engagement.
„kika este un brand extrem de personal… Ce este mai personal dacă nu casa unui om? Am considerat că este esenţial ca atunci când îi propui cuiva idei pentru acasă să încerci să îl cunoşti şi să dialoghezi cu el. Am dezvoltat aşadar pentru kika nu doar o strategie de comunicare, ci una de implicare, pentru că vrem să facem lucrurile după gustul şi dorinţa clienţilor kika, interacţionând ori de câte ori avem prilejul”, spune Monica Botez, Client Service Director GolinHarris Bucureşti.
kika se numară printre cei mai mari comercianţi de mobilier şi decoraţiuni din Europa. Este o afacere de familie pornită în 1910, acţionarul unic al grupului fiind familia Koch. Astăzi, reţeaua numără 68 de magazine, iar sortimentul de produse cuprinde peste 50.000 de articole. kika oferă clienţilor o paletă variată de produse, începând de la accesorii practice până la soluţii complete de amenajare premium. Sub motto-ul „Totul sub acelaşi acoperiş", retalierul oferă şi servicii de tipul livrare, montare, măsurare, proiectare, preluare de mobilier vechi, racordare la instalaţiile electrice şi de apă şi multe altele.
Echipa GolinHarris care coordonează contul kika este formată din Monica Botez – Client Service Director, Raluca Munteanu – PR Manager şi Alexandra Brânzan – PR Executive.