KiK, cel mai popular discounter de textile & Non Food din Germania, aniversează 5 ani de activitate în România. Retailerul KiK, cu o rețea de peste 4.000 de magazine în Europa, dintre care 2.600 în Germania și 117 în România și-a propus, pentru următoarea perioadă, să continue dezvoltarea și expansiunea în toate zonele de interes din România.
KiK a intrat pe piața din România în anul 2018, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea, iar prin extinderea dinamică și-a consolidat poziția pe piața românească.
„Echipa KiK România aniversează cu mândrie cinci ani de activitate, perioadă în care compania s-a dezvoltat continuu și a devenit opțiunea preferată pentru clienți. Pentru noi este mai mult decât o aniversare, este despre clienți, angajați și colaboratorii noștri, este despre oameni, dincolo de cifre. Suntem recunoscători clienţilor noştri pentru încrederea acordată, angajaților pentru dedicare şi colaboratorilor pentru parteneriatul lor pe termen lung”, a declarat Lucian Vodă, Director General România.
Aflat în topul celor mai importanți jucători din comerțul cu haine din România, KiK deține în prezent 117 magazine specializate în vânzarea de produse la prețuri avantajoase, într-o perioadă în care românii sunt tot mai atenţi la modul în care îşi cheltuie banii şi se orientează tot mai mult către branduri cu preţuri accesibile.
Compania își continuă politica de expansiune, iar în cursul anului 2023, estimează deschiderea a 30 de noi locații. Totodată se urmărește distribuția uniformă pe teritoriul tării, prezența având o pondere de 60% în reședințele de județ și 40% în orașele mijlocii și mici. Compania are în prezent peste 700 angajați în România.
În contextul unui mediu politico-economic plin de impredictibilitate, care culminează în prezent cu inflația generalizată și stagnarea creșterii economice, compania și-a menținut ascensiunea, astfel încât la sfârșitul anului trecut a înregistrat o cifră de afaceri de 251.516.313 RON, reprezentând o creștere semnificativă de 36% față de anul 2021.